d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1526527528529530621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 2 2016 04:13pm
Quote (PlaaD @ Feb 2 2016 11:59pm)
Vunnit 5 games i rad med polarna.
Is this real life?


Dags för 5 loss

the circle of doto
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 3 2016 12:35am
Quote (umade @ 2 Feb 2016 22:54)
Commend marcus high skill bracket när jag är i very high B)


Är också i Very high, men igår kom jag i high av någon anledning.

Tyst på dig lägre % win ratio och antal games pleb B)
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 3 2016 04:24am
WR - boots phase
Invoker - Midas, phase, euls och halva aghs..

"idiot gyro u should go mid and not wr"


>4000 mmr

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Feb 3 2016 01:40pm
Unmuted, 1 low prio game kvar och sen är de kanske dags å försöka klättra lite i MMR igen efter 2 års unranked. typ xD
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 3 2016 03:50pm
5 cores, ingen köper wards, alla bygger samma item, motståndarna har fyra blinkz och smokar 24/7 för ganks medan mitt lag är afk
WORST CARRY OMG
asså jag förstår inte varför jag ens spelar detta inavlade spel ibland, folk vill ju inte vinna
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Feb 3 2016 03:52pm
Hgnh......... 300 dps från 15k phys quest. 1 rax kvar och 2 torn mid vid Ancients. Säger åt alch att inte pusha mid och förstöra throne för har 300dmg kvar för quest. ( alla heroes är död men spawnar inom 10 sek )
Han pushar mid och endar gamet..... SUCK! RETARD ALERT!
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Feb 4 2016 07:19am
Quote (umade @ 3 Feb 2016 23:50)
5 cores, ingen köper wards, alla bygger samma item, motståndarna har fyra blinkz och smokar 24/7 för ganks medan mitt lag är afk
WORST CARRY OMG
asså jag förstår inte varför jag ens spelar detta inavlade spel ibland, folk vill ju inte vinna


ifall du va en av dom som pickade core varför inte försöka anpassa dig å vinna istället? eller du kanske inte heller vill vinna.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 4 2016 07:54am
Quote (cphannes @ 4 Feb 2016 14:19)
ifall du va en av dom som pickade core varför inte försöka anpassa dig å vinna istället? eller du kanske inte heller vill vinna.


För att det är Zebbelito, han har autobuy på shadowblade direkt när han får guld till komponenterna.
Han vet inte vilken shop wards & kurir finns.
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 4 2016 09:08am
hehe erre dondo

Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Feb 4 2016 09:13am
Quote (Marcusd0 @ 4 Feb 2016 17:08)


Nej dendi behöver inte 4sek hooks för att döda!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1526527528529530621Next
Add Reply New Topic New Poll