d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > I Lurarna Just Nu Vol.3
Prev1522523524525526973Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 02:50pm
Kent - Live @ Cirkus, Stockholm 26 / 5, 2012 - Halka

Tänker du inte fråga om jag sett din film? :P
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 5 2012 02:51pm
Tallest - 1904

straky


Quote (Svartermetalisk @ Sep 5 2012 10:50pm)
Kent - Live @ Cirkus, Stockholm 26 / 5, 2012 - Halka
Tänker du inte fråga om jag sett  din film? :P


Har gett upp :zzz:

This post was edited by Charlieone on Sep 5 2012 02:52pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 02:53pm
Quote (Charlieone @ Sep 5 2012 09:51pm)
Tallest - 1904

straky




Har gett upp :zzz:


Haha :d

jag har faktiskt sett den, spanade den i förrgår

Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 5 2012 02:56pm
Children Of Bodom - Needled 24/7
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 5 2012 02:56pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 5 2012 10:53pm)
Haha :d

jag har faktiskt sett den, spanade den i förrgår


Bra? Visst?
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 5 2012 02:59pm
Cage The Elephant - Aint No Rest For The Wicked
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 03:00pm
Quote (Charlieone @ Sep 5 2012 09:56pm)
Bra? Visst?


Den var klart sevärd men jag blev inte speciellt berörd av slutet tyvärr, lite för förutsägbart att snubben skulle dö tyckte jag.

Kan vara så att du förstörde lite av filmen genom att fråga om jag grät i slutet för jag satt bara och väntade på någon form av tragedi hela filmen så när det väl hände kom inte den där choken tyvärr.

Men aa den var bra iallfall helt klart.

Kent - En plats i solen - glasäpplen
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 5 2012 03:03pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 5 2012 11:00pm)
Den var klart sevärd men jag blev inte speciellt berörd av slutet tyvärr, lite för förutsägbart att snubben skulle dö tyckte jag.

Kan vara så att du förstörde lite av filmen genom att fråga om jag grät i slutet för jag satt bara och väntade på någon form av tragedi hela filmen så när det väl hände kom inte den där choken tyvärr.

Men aa den var bra iallfall helt klart.

Kent - En plats i solen - glasäpplen


Jag har en tendens att sätta ribban för högt :/

Aja, kul att du gillade den iaf!
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 5 2012 03:20pm
Don McLean - American Pie
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Sep 5 2012 06:45pm
Min absoluta ACDC favorit. :)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1522523524525526973Next
Add Reply New Topic New Poll