Quote (Charlieone @ Sep 5 2012 09:56pm)
Bra? Visst?
Den var klart sevärd men jag blev inte speciellt berörd av slutet tyvärr, lite för förutsägbart att snubben skulle dö tyckte jag.
Kan vara så att du förstörde lite av filmen genom att fråga om jag grät i slutet för jag satt bara och väntade på någon form av tragedi hela filmen så när det väl hände kom inte den där choken tyvärr.
Men aa den var bra iallfall helt klart.
Kent - En plats i solen - glasäpplen