Quote (Pissboss3 @ 5 Sep 2012 12:45)
Så det är här ni får era posts asså?

Märkte det också, Svarter har mött sina övermän när det kommer till spammande av denna tråd?
Deadmau5 - Strobe
Enligt mig den absolut bästa elektroniska (alla sådana genrer) låten som finns.