d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev151525354554356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 13 2013 12:21pm
Member
Posts: 119,673
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Nov 13 2013 01:00pm
Under andra halvan av nästa år, i samband med Apples årliga uppdatering av produktportföljen, kan företaget släppa två nya Iphone-modeller med större skärmar, skriver nyhetsbyrån Bloomberg och refererar till en person med insyn i Apples produktplaner.

Enligt nyhetsbyråns källa kommer skärmarna att vara lätt böjda, så att glaset pekar nedåt mot kanterna. Apple ska även jobba på en lösning som känner skillnad mellan hårda och mjuka beröringar på skärmen. Enligt uppgifterna ska Apple jobba med två olika skärmstorlekar i prototypstadiet – en modell med 4,7 tum stor skärm och en med 5,5 tum stor skärm.

Den förstnämnda skulle matcha HTC One i skärmstorlek och bara vara marginellt mindre än de flesta av Android-tillverkarnas toppmodeller, medan den sistnämnda snarare är uppe och nosar på stortelefoner som Samsung Galaxy Note 3 som har en skärm på 5,7 tum.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 13 2013 01:05pm
Åh vad jag älskar när blattejävlar snor ens mobil :))))

SD 2014 (y)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 13 2013 01:06pm
Quote (Whiskers @ Nov 13 2013 09:00pm)
Under andra halvan av nästa år, i samband med Apples årliga uppdatering av produktportföljen, kan företaget släppa två nya Iphone-modeller med större skärmar, skriver nyhetsbyrån Bloomberg och refererar till en person med insyn i Apples produktplaner.

Enligt nyhetsbyråns källa kommer skärmarna att vara lätt böjda, så att glaset pekar nedåt mot kanterna. Apple ska även jobba på en lösning som känner skillnad mellan hårda och mjuka beröringar på skärmen. Enligt uppgifterna ska Apple jobba med två olika skärmstorlekar i prototypstadiet – en modell med 4,7 tum stor skärm och en med 5,5 tum stor skärm.

Den förstnämnda skulle matcha HTC One i skärmstorlek och bara vara marginellt mindre än de flesta av Android-tillverkarnas toppmodeller, medan den sistnämnda snarare är uppe och nosar på stortelefoner som Samsung Galaxy Note 3 som har en skärm på 5,7 tum.


wtf

Quote (Orvar @ Nov 13 2013 09:05pm)
Åh vad jag älskar när blattejävlar snor ens mobil :))))

SD 2014 (y)


LEL
när var hur
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 13 2013 01:08pm
Quote (umade @ Nov 13 2013 08:06pm)
wtf



LEL
när var hur


Gamla stan, smart som man är så lånar man ut mobilen till nån man inte känner...
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 13 2013 01:09pm
Quote (Orvar @ 13 Nov 2013 20:05)
Åh vad jag älskar när blattejävlar snor ens mobil :))))

SD 2014 (y)


Men du måste vara 18 för att rösta! Bara 6 år kvar...


Eller? ;pPpPPPPp
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 13 2013 01:11pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 13 2013 08:09pm)
Men du måste vara 18 för att rösta! Bara 6 år kvar...


Eller? ;pPpPPPPp


heh
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 01:27pm
Quote (Orvar @ Nov 13 2013 08:05pm)
Åh vad jag älskar när blattejävlar snor ens mobil :))))

SD 2014 (y)


Denna post är toplel eftersom du gillar Jazz
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Nov 13 2013 01:32pm
#Swesub

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 01:36pm
Quote (SCXiao @ Nov 13 2013 08:32pm)
#Swesub

http://i47.tinypic.com/icuvrc.png


Det där var #TOPLEL

Kommer nån helt random och gör världens bästa original content om Kershakovs smygrasismfaggotry

Legend
Go Back To Svenska Topic List
Prev151525354554356Next
Add Reply New Topic New Poll