d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev15152535455159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 4 2014 04:03am
Quote (Tandfen @ 4 Oct 2014 11:41)
Köpte spelet förra veckan. Lite svårt att komma in i det, då senast jag spelade var 1.6 för 3-4 år sedan.

Men verkar rätt ballt.  ^_^


det är riktigt nice när man kommit in i det helt :)
Synd bara att man inte kan haxxa så som på 1.6
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 4 2014 01:26pm
8 kistor öppnade. Sammanlagt värde av all skit jag fick? <1 euro :angry: Jämfört med förr är jag faktiskt lite mad just nu.
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 4 2014 02:33pm
Quote (Makta @ 4 Oct 2014 21:26)
8 kistor öppnade. Sammanlagt värde av all skit jag fick? <1 euro :angry: Jämfört med förr är jag faktiskt lite mad just nu.


inb4 du öppnade typ case 3 eller capsules
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 4 2014 04:01pm
Quote (Marcusd0 @ Oct 4 2014 09:33pm)
inb4 du öppnade typ case 3 eller capsules


lel
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 4 2014 04:04pm
Quote (Marcusd0 @ 4 Oct 2014 21:33)
inb4 du öppnade typ case 3 eller capsules


Huntsman! Skulle aldrig få för mig att öppna en capsule :lol:
Member
Posts: 3,962
Joined: Sep 5 2003
Gold: 3.43
Oct 4 2014 08:33pm
Det enda jag gillar med det här spelet är att lunarpojkarna får stryk av oss gamla rävar. Men måste erkänna att nivån är bra mycket högre nu än den var i 1.6 :)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 5 2014 02:12am
Quote (gorgy @ 5 Oct 2014 03:33)
Det enda jag gillar med det här spelet är att lunarpojkarna får stryk av oss gamla rävar. Men måste erkänna att nivån är bra mycket högre nu än den var i 1.6 :)


Synd att fuskanklagelser skickas höger och vänster precis som 1.6.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 5 2014 02:58am
Quote (ImoK @ 5 Oct 2014 10:12)
Synd att fuskanklagelser skickas höger och vänster precis som 1.6.


This.

Quote (gorgy @ 5 Oct 2014 04:33)
Det enda jag gillar med det här spelet är att lunarpojkarna får stryk av oss gamla rävar. Men måste erkänna att nivån är bra mycket högre nu än den var i 1.6 :)


Iochmed det inbyggda competitive systemet så har nivån höjts rejält. Förut spelade de flesta enbart public
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Oct 5 2014 04:34am
Denna kommer att bli dyr nu om ca 10min.... ^^

Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 5 2014 04:37am
Quote (RistVaLL @ Oct 5 2014 11:34am)
Denna kommer att bli dyr nu om ca 10min.... ^^

http://i.imgur.com/5rJtVQp.png


Betta mot Hr med 80/20 odds? Åh herre
Go Back To Svenska Topic List
Prev15152535455159Next
Closed New Topic New Poll