d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1515253545596Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2013 11:16am
Stalltipset inför kvällens sammandrabbning är att Tyskland töjer sveriges rövhål till melonstorlek

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 15 2013 02:39pm
Avgå hamren! Trevlug underhållning idag. Fina mål.
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 16 2013 05:50am
Quote (berhemuli @ 15 Oct 2013 21:39)
Avgå hamren!  Trevlug underhållning idag. Fina mål.


+1 angående Hamrén. Sveriges backlinje är i klass med Färöarnas. När ska Hamrén inse att Hysén är fjorton miljarder gånger bättre än Toivonen, och i regel bättre än Elmander också?

Hyséns andra mål vinner årets mål? Kennedys cykelspark god tvåa, men...tyvärr alltså... Vilken jävla kalasfrispark! Hade den gjorts i ett avgörande sammanhang så hade folk slutat prata om Brolins mål mot Rumänien 94.

This post was edited by LorveN on Oct 16 2013 05:50am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2013 08:32am
Quote (LorveN @ 16 Oct 2013 13:50)
+1 angående Hamrén. Sveriges backlinje är i klass med Färöarnas. När ska Hamrén inse att Hysén är fjorton miljarder gånger bättre än Toivonen, och i regel bättre än Elmander också?

Hyséns andra mål vinner årets mål? Kennedys cykelspark god tvåa, men...tyvärr alltså... Vilken jävla kalasfrispark! Hade den gjorts i ett avgörande sammanhang så hade folk slutat prata om Brolins mål mot Rumänien 94.


... Och härlig dif torsk mot typ asplöven (?) :D
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 16 2013 08:33am
Dagens dubbelmoral:

Idag:
SvFF avbryter samarbetet med 50 cent (Skulle tydligen lansera några hörlurar?).
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article17669920.ab

Igår:
Alexander Gerndt kallas in som reserv till landslagstruppen mot Tyskland.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2835&grupp=12344&artikel=5674814

Det är alltså mer okej att en fotbollsspelare sombevisligen misshandlat sin fru representerar landet än att en amerikansk hiphopstjärna som är misstänkt för kvinnomisshandel har sitt namn på landslagets souvenirhörlurar? Kan ju också tilläggas att 50 cent är dömd för allt från knarkbrott till misshandel tidigare, men det hindrade inte moralförbundet från att inleda samarbetet?

SvFF :wallbash:

edit: Käften, Asplöven är ett BRA lag! Det var en stenhård kamp om femteplatsen, och Djurgården har kvar den! :unsure:

This post was edited by LorveN on Oct 16 2013 08:39am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2013 08:37am
Quote (LorveN @ 16 Oct 2013 16:33)
Dagens dubbelmoral:

Idag:
SvFF avbryter samarbetet med 50 cent (Skulle tydligen lansera några hörlurar?).
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article17669920.ab

Igår:
Alexander Gerndt kallas in som reserv till landslagstruppen mot Tyskland.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2835&grupp=12344&artikel=5674814

Det är alltså mer okej att en fotbollsspelare sombevisligen misshandlat sin fru representerar landet än att en hiphopstjärna som är misstänkt för kvinnomisshandel har sitt namn på landslagets souvenirhörlurar?

SvFF :wallbash:


classic.

Förörvigt vore det mer logiskt om 50cent lanserade något med tre kronors hockeylag. Då 50c = ca 3kr. :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2013 08:40am
Quote (LorveN @ Oct 16 2013 04:33pm)
Dagens dubbelmoral:

Idag:
SvFF avbryter samarbetet med 50 cent (Skulle tydligen lansera några hörlurar?).
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article17669920.ab

Igår:
Alexander Gerndt kallas in som reserv till landslagstruppen mot Tyskland.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2835&grupp=12344&artikel=5674814

Det är alltså mer okej att en fotbollsspelare sombevisligen misshandlat sin fru representerar landet än att en hiphopstjärna som är misstänkt för kvinnomisshandel har sitt namn på landslagets souvenirhörlurar?

SvFF :wallbash:

edit: Käften, Asplöven är ett BRA lag! Det var en stenhård kamp om femteplatsen, och Djurgården har kvar den! :unsure:


Klassisk Sverige, den höga moralens starkaste fäste

Jag hoppas alla journalister på all svensk media dör i cancer



Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 18 2013 06:51pm
Ni som bettar..
"Regeringen har beviljat Svenska Spel höjd återbetalning för Oddset och idag träder den alltså i kraft. Förutom bättre odds på de fasta oddsspelen – Lången, Mixen och Live – innebär höjningen även ett bättre utbud och fler spelformer. "

Grymt, inga mer 2.20 för kryss på hockey/fotboll dvs. Lite vettiga odds kanske!
Member
Posts: 3,962
Joined: Sep 5 2003
Gold: 3.43
Oct 18 2013 09:06pm
Nej, SvS kommer aldrig att leverera "vettiga" odds. Det är bara dårar som lirar där :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 18 2013 09:19pm
Quote (gorgy @ 19 Oct 2013 05:06)
Nej, SvS kommer aldrig att leverera "vettiga" odds. Det är bara dårar som lirar där :)


Checkade ut lite, såg ut att vara hyffsade odds nu. Jag håller med om att det har varit så, att bara dårar lirar där. Förutom ett par enstaka grova överodds ibland.
Har du ens kollat igenom vad dom erbjuder nu för odds? Grovt bättre än förut. skiljer med små decimaler nu från bet365 och unibet t.ex när jag jämförde premierleague som ett exempel. Hade högre odds än betsafe, dock har betsafe sällan varit ok.
Men nu är det ens okej odds. Dvs vettiga.
För dig är dock kanske vettigt endast det högsta oddset, dvs betta på 15olika sidor för att alltid hitta det hösta möjliga odds. whatever floats your boat.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1515253545596Next
Add Reply New Topic New Poll