d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev15152535455545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 28 2012 07:57am
60 B)
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
May 28 2012 08:09am
Quote (SpAz. @ May 28 2012 01:56pm)
jag hade samma problem igår fast bakvänt, köpte en ring för 2mio. laggade och försökte igen, drog pengarna x 2 men ingen ring :( men första dosen pengar kom tbax och sen några timmar senare kom ringen.

sjukt laggigt på AH igår.


Hur går det boys?

min ring:
adds 10-25 dmg
71intelligence
40allres
16fireres
15%ias

jelly? B)


ah det löste sig, pengarna kom
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
May 28 2012 08:11am

Quote (SpAz. @ 28 May 2012 12:56)

min ring:
adds 10-25 dmg
71intelligence
40allres
16fireres
15%ias

jelly? B)



gief?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 28 2012 09:14am
Quote (snoramej @ 28 May 2012 14:46)
O shit

Sjukt jelly, fan vad sexig. Billig?


köpte för 2mio men de tyckte jag den var lätt värd :D

Quote (Seyah @ 28 May 2012 16:09)
ah det löste sig, pengarna kom


skönt!


börjar på o tröttna på o farma inferno butcher...

This post was edited by SpAz. on May 28 2012 09:14am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 28 2012 12:23pm
Quote (SpAz. @ 28 May 2012 17:14)
köpte för 2mio men de tyckte jag den var lätt värd :D


Aa den var galet nice.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,338.87
Trader: Trusted
May 28 2012 02:55pm
Önska ja hade denna båge!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 28 2012 03:42pm
Äckliga jävla Rakanoth, går inte att döda då han kitar snabbt som fan, sen blinkar han ihjäl en när man själv kitar.........
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 28 2012 05:41pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 28 May 2012 22:55)
Önska ja hade denna båge!
http://img850.imageshack.us/img850/4541/sickbow.jpg


den var då fan itne dum, satans
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 28 2012 06:02pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 28 May 2012 22:55)
Önska ja hade denna båge!
http://img850.imageshack.us/img850/4541/sickbow.jpg


Bin
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
May 28 2012 06:04pm
wer 2 farm jewgold?
Go Back To Svenska Topic List
Prev15152535455545Next
Add Reply New Topic New Poll