☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Starcraft-tråden
Prev
1
51
52
53
54
55
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 27055
Replies: 1553
Track Topic
bomben
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold
:
0.00
#521
Nov 20 2011 04:27pm
Komigen nu Naniwa för SCHWEDEN
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#522
Nov 20 2011 04:33pm
Quote (bomben @ Nov 20 2011 11:27pm)
Komigen nu Naniwa för SCHWEDEN
Gillar inte Naniwa, känner dock att jag måste heja på honom för att han är svensk ^^
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#523
Nov 20 2011 04:34pm
Om Naniwa vinner kommer jag göra en Sweden > South Korea tråd i SC2 forumet
kommer bli baller
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#524
Nov 20 2011 04:37pm
Tror dock att han kommer få det svårt, DRG är grym
fast nani har spelat sjukt bra de senaste dagarna
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#525
Nov 20 2011 04:39pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:37am)
Tror dock att han kommer få det svårt, DRG är grym
fast nani har spelat sjukt bra de senaste dagarna
DRG's specialitet är vT
Om Nani spelar lika bra mot DRG som han gjorde mot Nestea kommer DRG bli rostad.
bomben
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold
:
0.00
#526
Nov 20 2011 04:39pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 11:33pm)
Gillar inte Naniwa, känner dock att jag måste heja på honom för att han är svensk ^^
Måste hålla med, gillar faktist inte hans still men han är ju svensk och grymm.. så måste hålla på honom
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#527
Nov 20 2011 04:40pm
Om jag ska vara ärlig tror jag att en av huvudanledningarna till att Nani slog Nestea och MVP är att i Code S finns det typ noll protossar så folk tränar zvz, zvt och tvt mycket mycket mer.
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#528
Nov 20 2011 04:44pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 20 2011 11:40pm)
Om jag ska vara ärlig tror jag att en av huvudanledningarna till att Nani slog Nestea och MVP är att i Code S finns det typ noll protossar så folk tränar zvz, zvt och tvt mycket mycket mer.
code S och A är typ 90% TvT ^^
ownyaah
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold
:
122,361.69
#529
Nov 20 2011 04:52pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 11:25pm)
Följer inte de koreanska ligorna
Med okänd menar jag typ i usa/europa osv
aldrig hört talas om han, varken i turneringar eller streams osv.
han är den enda zerg kvar i code s
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#530
Nov 20 2011 05:00pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:44am)
code S och A är typ 90% TvT ^^
Nee
det är massa zergs med
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
51
52
53
54
55
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact