d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15152535455156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 04:27pm
Komigen nu Naniwa för SCHWEDEN
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 04:33pm
Quote (bomben @ Nov 20 2011 11:27pm)
Komigen nu Naniwa för SCHWEDEN


Gillar inte Naniwa, känner dock att jag måste heja på honom för att han är svensk ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 04:34pm
Om Naniwa vinner kommer jag göra en Sweden > South Korea tråd i SC2 forumet

kommer bli baller
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 04:37pm
Tror dock att han kommer få det svårt, DRG är grym

fast nani har spelat sjukt bra de senaste dagarna
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 04:39pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:37am)
Tror dock att han kommer få det svårt, DRG är grym

fast nani har spelat sjukt bra de senaste dagarna


DRG's specialitet är vT

Om Nani spelar lika bra mot DRG som han gjorde mot Nestea kommer DRG bli rostad.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 04:39pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 11:33pm)
Gillar inte Naniwa, känner dock att jag måste heja på honom för att han är svensk ^^


Måste hålla med, gillar faktist inte hans still men han är ju svensk och grymm.. så måste hålla på honom
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 04:40pm
Om jag ska vara ärlig tror jag att en av huvudanledningarna till att Nani slog Nestea och MVP är att i Code S finns det typ noll protossar så folk tränar zvz, zvt och tvt mycket mycket mer.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 04:44pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 20 2011 11:40pm)
Om jag ska vara ärlig tror jag att en av huvudanledningarna till att Nani slog Nestea och MVP är att i Code S finns det typ noll protossar så folk tränar zvz, zvt och tvt mycket mycket mer.


code S och A är typ 90% TvT ^^
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 20 2011 04:52pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 11:25pm)
Följer inte de koreanska ligorna
Med okänd menar jag typ i usa/europa osv
aldrig hört talas om han, varken i turneringar eller streams osv.


han är den enda zerg kvar i code s :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 05:00pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:44am)
code S och A är typ 90% TvT ^^


Nee

det är massa zergs med
Go Back To Svenska Topic List
Prev15152535455156Next
Add Reply New Topic New Poll