d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1518519520521522820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 6 2013 09:45am
Skönt med ett armpass idag, var ett tag sen ja tränade armar speciellt, (inte biceps,triceps,axlar)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 6 2013 03:39pm
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 6 2013 06:43pm
Quote (PlaaD @ Jan 6 2013 09:39pm)
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/293560_391945790893761_1923921747_n.png


SQUATS AND OATS GOMAD + SS BE A FAT CUNT
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 7 2013 01:15am
Quote (PlaaD @ 6 Jan 2013 22:39)
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/293560_391945790893761_1923921747_n.png


hahahahaha
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,949.02
Trader: Trusted
Jan 7 2013 06:25am
inne i en ond cirkel just nu. Sjukt omotiverad till träning och vill inte bli kvitt min förkylning samt små skador . . .
Bra start på det nya året!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 7 2013 11:33am
120 kilo highbar klarade jag idag. Det var rätt lätt faktiskt!
Men 125 blev det fail på.

Min andra fail i knäböj någonsin!
Avslutade dagens pass med OH squat.
35 kilo var tungt! Satsar på 37,5 nästa gång! :P



This post was edited by Fil on Jan 7 2013 11:34am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 12:31pm
Quote (Fil @ Jan 7 2013 05:33pm)
120 kilo highbar klarade jag idag. Det var rätt lätt faktiskt!
Men 125 blev det fail på.

Min andra fail i knäböj någonsin!
Avslutade dagens pass med OH squat.
35 kilo var tungt! Satsar på 37,5 nästa gång! :P

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553110_10151234380922991_264718982_n.jpg


skön bild.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 7 2013 01:14pm
Då var man äntligen igång igen.... Blev inte så mycket träning över jul, inget faktiskt. Men så drog jag igång igen i onsdags när man började med vardagen igen... Så blir man självklart förkyld of d00m :|
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 01:29pm
Quote (Yllegarnet @ Jan 7 2013 07:14pm)
Då var man äntligen igång igen.... Blev inte så mycket träning över jul, inget faktiskt. Men så drog jag igång igen i onsdags när man började med vardagen igen... Så blir man självklart förkyld of d00m :|


stackars dig :/ ja du se det positivt, somliga har det värre, har nyss börjat en svår kurs o måste göra omprov på förra tentan... plugga på 2 saker samtidigt suger hårt.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 7 2013 01:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Jan 2013 13:25)
inne i en ond cirkel just nu. Sjukt omotiverad till träning och vill inte bli kvitt min förkylning samt små skador . . .
Bra start på det nya året!


usch! Slit igång lite försiktigt när du känner dig bättre! :)

Quote (ankiie @ 7 Jan 2013 19:31)


haha, eller hur

Quote (Yllegarnet @ 7 Jan 2013 20:14)
Då var man äntligen igång igen.... Blev inte så mycket träning över jul, inget faktiskt. Men så drog jag igång igen i onsdags när man började med vardagen igen... Så blir man självklart förkyld of d00m :|


äh, det går över fort! :)

Quote (ankiie @ 7 Jan 2013 20:29)
stackars dig :/ ja du se det positivt, somliga har det värre, har nyss börjat en svår kurs o måste göra omprov på förra tentan... plugga på 2 saker samtidigt suger hårt.


ja fyfan det gör det!
men lite träning är ett bra break ifrån pluggandet! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1518519520521522820Next
Add Reply New Topic New Poll