d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1517518519520521820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 3 2013 12:52pm
Quote (PlaaD @ 3 Jan 2013 19:33)
Va mer att det va riktigt bögig ''motivation''  :(


lol wat.


Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:24)
Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt :P


Nä de flesta av er är ju redan biffar.

Men jag gillade "ordvitsen", svett = fett som gråter :P

Och kanske inte bland oss här, men i övrigt är de ju folk som går till gymmet för att få bort fett, både som kör styrke o kondition. Inte många som föredrar springa ute i kylan, förutom elitelöparna kanske ;ppPPpPP
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 3 2013 03:13pm
Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:24)
Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt :P


:thumbsup: har faktiskt gått upp i vikt :)

låg på 92 efter bantning nu ligger jag på 101
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 4 2013 12:46am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 3 2013 06:52pm)
lol wat.




Nä de flesta av er är ju redan biffar.

Men jag gillade "ordvitsen", svett = fett som gråter :P

Och kanske inte bland oss här, men i övrigt är de ju folk som går till gymmet för att få bort fett, både som kör styrke o kondition. Inte många som föredrar springa ute i kylan, förutom elitelöparna kanske ;ppPPpPP


Enligt mig är det bäst att bygga tills man blir så gammal att det stegnar av, man har då byggt upp en massa muskler sen är det ju bara o deffa senare. För kör du deff fram o tillbaks hela tiden växer du ju inte mycket direkt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 4 2013 03:38am
Quote (ankiie @ 4 Jan 2013 07:46)
Enligt mig är det bäst att bygga tills man blir så gammal att det stegnar av, man har då byggt upp en massa muskler sen är det ju bara o deffa senare. För kör du deff fram o tillbaks hela tiden växer du ju inte mycket direkt.


Men pojkarna måste ju deffa på sommaren.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 4 2013 05:40am
Quote (ankiie @ 4 Jan 2013 07:46)
Enligt mig är det bäst att bygga tills man blir så gammal att det stegnar av, man har då byggt upp en massa muskler sen är det ju bara o deffa senare. För kör du deff fram o tillbaks hela tiden växer du ju inte mycket direkt.


Inb4 deff vid 45
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 4 2013 02:57pm
Quote (Intenso8 @ 4 Jan 2013 10:38)
Men pojkarna måste ju deffa på sommaren.


idd

Quote (ankiie @ 4 Jan 2013 07:46)
Enligt mig är det bäst att bygga tills man blir så gammal att det stegnar av, man har då byggt upp en massa muskler sen är det ju bara o deffa senare. För kör du deff fram o tillbaks hela tiden växer du ju inte mycket direkt.


Du får ju superbulka när det väl är O/S :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 6 2013 05:12am
Dålig vana att knäböja alla på festen.. Öl och träning = träningsvärk
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 6 2013 06:31am
Quote (Fil @ 6 Jan 2013 12:12)
Dålig vana att knäböja alla på festen.. Öl och träning = träningsvärk


Iso fatter friends
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 6 2013 06:59am
Quote (PlaaD @ 6 Jan 2013 13:31)
Iso fatter friends


Hahaha, hade varit roligt. 10 öl sen 110 kilo kompis dock, det var jag rätt nöjd med
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Jan 6 2013 08:28am
yup yup yup 3:a på 120kg i bänk med stop!!
vem kan stoppa mig nu;D;;;D :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1517518519520521820Next
Add Reply New Topic New Poll