Quote (PlaaD @ 3 Jan 2013 19:33)
Va mer att det va riktigt bögig ''motivation''

lol wat.
Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:24)
Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt

Nä de flesta av er är ju redan biffar.
Men jag gillade "ordvitsen", svett = fett som gråter

Och kanske inte bland oss här, men i övrigt är de ju folk som går till gymmet för att få bort fett, både som kör styrke o kondition. Inte många som föredrar springa ute i kylan, förutom elitelöparna kanske ;ppPPpPP