d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1516517518519520820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 31 2012 09:39am
I brist på annat knäböjde jag brorsan och hans flickvän idag, brorsans flickvän som uppvärmning (runt 60 pannor) och brorsan reppade jag (97 kilo)
dock efter ett par öl hahaha
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 3 2013 11:52am
Lite motivation till er alla! :)


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 3 2013 11:53am
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jan 2013 18:52)
Lite motivation till er alla! :)


http://www.dumpaday.com/wp-content/uploads/2012/12/sweat-is-fat-crying-motivational-quotes.jpg


wat
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 3 2013 12:05pm
Quote (PlaaD @ 3 Jan 2013 18:53)
wat


Var budskapet svårt? :angry: (makta smiley)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 3 2013 12:24pm
Quote (Litttle_Brother @ Jan 3 2013 07:05pm)
Var budskapet svårt? :angry: (makta smiley)


Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt :P
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jan 3 2013 12:29pm
Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 20:24)
Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt :P


snackar du om?

BEEEACHEEEN 2013!!!!ONEONE
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 3 2013 12:33pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jan 2013 19:05)
Var budskapet svårt? :angry: (makta smiley)


Va mer att det va riktigt bögig ''motivation'' :(

Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:24)
Tror ingen här går på gym för att bli gå ner i vikt :P



Eeeeey jag ska gå ned till 62'an :PpPpppPpp

This post was edited by PlaaD on Jan 3 2013 12:34pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 3 2013 12:34pm
Quote (BraSma @ Jan 3 2013 07:29pm)
snackar du om?

BEEEACHEEEN 2013!!!!ONEONE


Älskar folk med smaltjocka kroppar alltid kör full på gym och säger att dom ska fixa grym kropp till sommaren.

Sen blir det skitmat och tröttnar på att träna och är lika småfet på sommaren :lol:
Det går att få bra kropp med att bara äta rätt, men det är de som så många glömmer eller inte ens vet om :lol:

Quote (PlaaD @ Jan 3 2013 07:33pm)
Va mer att det va riktigt bögig ''motivation''  :(




Eeeeey jag ska gå ned till 62'an :PpPpppPpp


Det var deff för att bli av med kroppsfett, inge bantning

This post was edited by Kerzhakov on Jan 3 2013 12:35pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 3 2013 12:36pm
Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:34)
Älskar folk med smaltjocka kroppar alltid kör full på gym och säger att dom ska fixa grym kropp till sommaren.

Sen blir det skitmat och tröttnar på att träna och är lika småfet på sommaren :lol:
Det går att få bra kropp med att bara äta rätt, men det är de som så många glömmer eller inte ens vet om :lol:


Många tänker väl att kroppen blir slimmad om man går till gym regelbundet, sen struntar i vad de äter.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 3 2013 12:41pm
Quote (Kerzhakov @ 3 Jan 2013 19:34)
Älskar folk med smaltjocka kroppar alltid kör full på gym och säger att dom ska fixa grym kropp till sommaren.

Sen blir det skitmat och tröttnar på att träna och är lika småfet på sommaren :lol:
Det går att få bra kropp med att bara äta rätt, men det är de som så många glömmer eller inte ens vet om :lol:



Det var deff för att bli av med kroppsfett, inge bantning


jag
Va ett skämt då jag hade sett Auschwitz ut om jag vägde 62 på ~184cm med tanke på hur jag ser ut på c:a 83kg.

Quote (Fil @ 3 Jan 2013 19:36)
Många tänker väl att kroppen blir slimmad om man går till gym regelbundet, sen struntar i vad de äter.


Man får ju sjukaaaaaaaaaa abs av situps?!?!?!?!

This post was edited by PlaaD on Jan 3 2013 12:41pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1516517518519520820Next
Add Reply New Topic New Poll