Första gympasset på 11dagar, kände mig inte helt 100 i kroppen vilket medförde ett sämre pass än vad jag hoppats på. Kände att man vart sjuk i 1vecka och ätit dåligt etc då.
Mark, C&J, böj idag. Sen lite triceps i slutet.
Video kommer ikväll, filmade runt 25min totalt så blir att sitta och edita ned allt när jag kommer hem från innebandyn.
Böj & triceps är det enda jag har i huvudet
Böj
60 - 1x10
90 - 1x6
110 - 1x1, 1x5
Frontsquat
60 - 2x10 + 1 set på film ( vet ej hur många jag gjorde)
Triceps pushdown
30 - 1x25
50 - 1x20
70 - 2x12
70+6 - 1x10
70 - 1x10
Riktigt jävla trollpass idag överlag vilket va sjukt kul
