Quote (bomben @ 25 Dec 2012 18:25)
Gymmet stängt i 10 dagar wtf?
Va sjuk hela förra veckan, gymmet stängt mellan 24-26 lagom när jag blev frisk

Quote (Fil @ 25 Dec 2012 18:27)
Och jag har känt av kaoset för att jag inte tränat sedan i torsdags förra veckan ;P
Imorgon jävlar ska man göra av med uppdämd energi
Ska göra big film med polare på torsdag.
Psycho deadlfits.
Jag ska försöka maxa, och polarn ska göra en 5'a på 200.
Ska försöka filma alla set och göra allmän kaos
