d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1512513514515516820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 20 2012 08:22am
Ska prova på TRF-pass ikväll, time forced reps :)
Så många reps som möjligt på 4 minuter i var övning, fem olika övningar.
Ingen aning vilka övningar som är på G. Ska bli spännande :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 20 2012 09:12am
Quote (Fil @ 20 Dec 2012 15:22)
Ska prova på TRF-pass ikväll, time forced reps :)
Så många reps som möjligt på 4 minuter i var övning, fem olika övningar.
Ingen aning vilka övningar som är på G. Ska bli spännande :)


inb4 mark/c&j/böj/snatch/chins
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 20 2012 12:42pm
Quote (PlaaD @ 20 Dec 2012 16:12)
inb4 mark/c&j/böj/snatch/chins


WTF armhävningar / böj / situps / idonteven / idonteven
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 20 2012 01:45pm
Quote (dej @ 19 Dec 2012 19:42)
det finns inget fulare än folk som bara tränar speciella saker och får dom bamse

typ jättefrän mage men benen är smalare än två tandpetare hos kim jong il


Jo det är fettfult
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 21 2012 06:24am
Inte tränat på 1,5 vecka, förkyld / 10 :(

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 25 2012 10:50am
Första träningen sedan den 15/12, vart lite hemma då gymmet är stängt :(

Armhävningar - 25/25/25/20/20
Armhävningar, smala - 15/15/15/15
Curls m. 10kg - 15x4

Sedan stretch etc för att kroppen ska fatta att den ska komma igång igen.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Dec 25 2012 11:25am
Quote (PlaaD @ Dec 25 2012 05:50pm)
Första träningen sedan den 15/12, vart lite hemma då gymmet är stängt :(

Armhävningar - 25/25/25/20/20
Armhävningar, smala - 15/15/15/15
Curls m. 10kg - 15x4

Sedan stretch etc för att kroppen ska fatta att den ska komma igång igen.


Gymmet stängt i 10 dagar wtf?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 25 2012 11:27am
Quote (PlaaD @ 25 Dec 2012 17:50)
Första träningen sedan den 15/12, vart lite hemma då gymmet är stängt :(

Armhävningar - 25/25/25/20/20
Armhävningar, smala - 15/15/15/15
Curls m. 10kg - 15x4

Sedan stretch etc för att kroppen ska fatta att den ska komma igång igen.


Och jag har känt av kaoset för att jag inte tränat sedan i torsdags förra veckan ;P
Imorgon jävlar ska man göra av med uppdämd energi
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 25 2012 11:38am
Quote (bomben @ 25 Dec 2012 18:25)
Gymmet stängt i 10 dagar wtf?


Va sjuk hela förra veckan, gymmet stängt mellan 24-26 lagom när jag blev frisk :(

Quote (Fil @ 25 Dec 2012 18:27)
Och jag har känt av kaoset för att jag inte tränat sedan i torsdags förra veckan ;P
Imorgon jävlar ska man göra av med uppdämd energi


Ska göra big film med polare på torsdag.
Psycho deadlfits.
Jag ska försöka maxa, och polarn ska göra en 5'a på 200.
Ska försöka filma alla set och göra allmän kaos :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 25 2012 12:15pm
Quote (PlaaD @ 25 Dec 2012 18:38)
Va sjuk hela förra veckan, gymmet stängt mellan 24-26 lagom när jag blev frisk :(



Ska göra big film med polare på torsdag.
Psycho deadlfits.
Jag ska försöka maxa, och polarn ska göra en 5'a på 200.
Ska försöka filma alla set och göra allmän kaos :)


femma på 200 kilo är stronk.

Lova att slå honom på kinderna innan
Go Back To Svenska Topic List
Prev1512513514515516820Next
Add Reply New Topic New Poll