d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1509510511512513820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 04:06pm
Quote (PlaaD @ 16 Dec 2012 23:05)
Vem fan markar med suicide grip?  :bonk:
Han kör bara overhand, han är byggare så han körde 1RM för första gången på skitlänge igår, han fick: 160/130/200, och både i böjen & bänken fanns säkert 5kg till.
Mer FML, han är 17 bast.


Ingen vad jag vet ^^
Försökte bara vara rolig :cry:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 17 2012 01:40pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 23:38)
Jo jag vet, men får inte använda magnesium på mitt fittgym. Så tills jag byter gym (mars) kör jag med remmar.
Vad jag orkar raw overhand är 2 reps på 130 kilo. Så greppträningen är inte helkass trots allt ;)

Mixed lyckades jag dra 100 kilo 17 reps (körde overhand tills jag inte pallade längre sen bytte jag mitt i setet)

Antar att du drog 150 mark mixed?


mixed ofc :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 17 2012 01:41pm
Quote (Yllegarnet @ 17 Dec 2012 20:40)
mixed ofc :)


Ah, det fixar jag med ;P
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2012 01:49pm
imorgon blire dags för!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 18 2012 10:38am
Troligen sista gympasset innan söndag, dagens preworkout består av:
proteinshake
ett par pepparkakor B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 18 2012 11:53am
Quote (ankiie @ 17 Dec 2012 20:49)


LOL

00:34 ftw
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2012 12:40pm
har inte tränat på länge men har en massa proteinpulver idag, idag började jag nytt jobb som snöskottare. skulle jag tjäna på att dricka 3 proteinshakes per dag? man sliter ju ganska hårt menar jag.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 18 2012 12:43pm
Quote (Simon @ Dec 18 2012 06:40pm)
har inte tränat på länge men har en massa proteinpulver idag, idag började jag nytt jobb som snöskottare. skulle jag tjäna på att dricka 3 proteinshakes per dag? man sliter ju ganska hårt menar jag.


Proteintillskott heter det för en anledning, får du i dig nog med protein dagligen genom din kost behöver du inte ta någon alls.

Många som tror att pulvret är magiskt "ta efter träning, eller varför inte tre gånger om dagen - så bygger man mycket muskler".

Du kanske redan har koll på detta, men tycker det låter overkill med tre gånger om dagen.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2012 12:45pm
Quote (Ost @ 18 Dec 2012 20:43)
Proteintillskott heter det för en anledning, får du i dig nog med protein dagligen genom din kost behöver du inte ta någon alls.

Många som tror att pulvret är magiskt "ta efter träning, eller varför inte tre gånger om dagen - så bygger man mycket muskler".

Du kanske redan har koll på detta, men tycker det låter overkill med tre gånger om dagen.


fan jag trodde det fungerade ungefär som bamses honung!
skämt åsido, käkar väl mest vanlig husman, 1 om dagen då kanske? eller riskerar jag att få kaloriöverskott och fläskna upp?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 18 2012 12:47pm
Quote (Simon @ 18 Dec 2012 19:45)
fan jag trodde det fungerade ungefär som bamses honung!
skämt åsido, käkar väl mest vanlig husman, 1 om dagen då kanske? eller riskerar jag att få kaloriöverskott och fläskna upp?


Prova väga allt du får i dig och läs på innehållsförteckningen.
Räkna på 1,5g protein / kroppskilo. Omöjligt att veta annars!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1509510511512513820Next
Add Reply New Topic New Poll