d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub
Prev15051525354158Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 25 2015 02:08pm
Quote (Disturbedxx @ 25 Sep 2015 21:35)
Hitta beer ikväll :O BryggmästarN^


Hittat 24 stycken B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 25 2015 02:34pm
Hittade precis Sverige och upptäckte att allt är svindyrt i det här jävla landet.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 25 2015 02:53pm
Quote (Spetch @ 25 Sep 2015 21:34)
Hittade precis Sverige och upptäckte att allt är svindyrt i det här jävla landet.


Hittade precis hem efter AW'n :thumbsup:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Sep 25 2015 04:27pm
Tänkte precis börja på servern bois.... Inte bestämt om det blir Frenzy/Zerk+Item find barb eller något annat dock.
Önskar det var patch 1.09 så jag kunde lira Buriza-zon :~D


Players8 finns inte eller?


fan har alla ett liv o är ute o super eller? :-(

This post was edited by SpAz. on Sep 25 2015 04:36pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 25 2015 06:23pm
Quote (SpAz. @ Sep 25 2015 11:27pm)
Tänkte precis börja på servern bois.... Inte bestämt om det blir Frenzy/Zerk+Item find barb eller något annat dock.
Önskar det var patch 1.09 så jag kunde lira Buriza-zon :~D


Players8 finns inte eller?


fan har alla ett liv o är ute o super eller? :-(


Fel tråd!

E/ nvm, im drunk :(

This post was edited by ORVAR on Sep 25 2015 06:23pm
Retired Moderator
Posts: 14,295
Joined: Jun 7 2006
Gold: 17,940.36
Trader: Trusted
Sep 26 2015 12:57am
Quote (SpAz. @ 26 Sep 2015 00:27)
Tänkte precis börja på servern bois.... Inte bestämt om det blir Frenzy/Zerk+Item find barb eller något annat dock.
Önskar det var patch 1.09 så jag kunde lira Buriza-zon :~D


Players8 finns inte eller?


fan har alla ett liv o är ute o super eller? :-(


Du måste själv fylla upp med gubbar, alltså endast legit. :)


Är Verdungos värd något? Har läst lite och det verkar som den är mest användbar till PvP, stämmer detta?

This post was edited by mizK on Sep 26 2015 01:08am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 26 2015 08:20am
Avslutar dagens lir med en Vex :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 26 2015 08:32am
Simon har du höjt dropraten eller? :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 26 2015 08:42am
Quote (SCXiao @ 26 Sep 2015 16:32)
Simon har du höjt dropraten eller? :lol:


nej :O
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 26 2015 09:37am
Quote (Simon @ 26 Sep 2015 16:42)
nej :O


Tycker det har börjat regna hrs helt plötsligt :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev15051525354158Next
Closed New Topic New Poll