Quote (berhemuli @ 13 Oct 2013 00:04)
typiskt att ni bajare och gårdare håller ihop! hifdif! :@
(haha)
Du är bara avundsjuk för att Nils-Eric inte får spela i landslaget!
Jag säger bara: Kims passning, Isakssons räddningar. Två avgörande moment!
Ja, och så Elmanders filmningar förstås.
Utan Kim eller Isaksson hade matchen gått åt helvete. Tur att hela jävla världen var övertygade om att Elm var en bättre spelare än Kim iaf. Avgå Hamrén!

Grattis till hockeyn förresten. DIF förlorade på Hovet, fan alltså.
This post was edited by LorveN on Oct 13 2013 01:17am