d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1505152535496Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Oct 2013 00:21)
Zlatan  må ha gjort målet men det där var lika mycket Kim Källströms förtjänst

Hans passning från mittplan var 100% perfekt, den mannens fot är gudomlig


Dock är källström ex dif. Därav räknas inte hans insats in till något och bör genast avgå/pensionera sig så vi slipper se han springa runt på plan.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2013 04:27pm
Quote (berhemuli @ Oct 12 2013 12:24am)
Dock är källström ex dif. Därav räknas inte hans insats in till något och bör genast avgå/pensionera sig så vi slipper se han springa runt på plan.


Jag tror att du gillar AIK lika mycket som jag gillar Kent


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:31pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Oct 2013 00:27)
Jag tror att du gillar AIK lika mycket som jag gillar Kent


AIK är min religion och allt annat i livet är oviktigt. I princip.



Förövrigt så varken gillar jag eller ogillar svenska landslaget i fotboll, citerar pappa "Blir glad om sverige vinner men blir ännu gladare om sverige förlorar" Vilket hans kollegor inte kunde förstå. När det kommer till hockey, då är det andra bullar.
Ogillar bara vissa spelare i landslaget och där går ap-kim och taco-anders in, bland annat.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 12 2013 04:14pm
Berhemuli de e sjukt läskigt vad lik du är syrrans kille. Han är också fanatisk aikare, typ sju tatueringar med aik, stående säsongskort fastän han bor i värmland etc. Han bryr sig knappt alls om svenska landslaget men missar inte en minut av aik wtf xD

kommer aldrig förstå.

2-1 målet sjuk pass av kim visst. Men mottagning avslut lika glänsande. Men zlatans pondus och form... what the fuck. Han var hela matchen. Så jävla kung.

This post was edited by SpAz. on Oct 12 2013 04:17pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 12 2013 04:19pm
Quote (SpAz. @ 13 Oct 2013 00:14)
Berhemuli de e sjukt läskigt vad lik du är syrrans kille. Han är också fanatisk aikare, typ sju tatueringar med aik, stående säsongskort fastän han bor i värmland etc. Han bryr sig knappt alls om svenska landslaget men missar inte en minut av aik wtf xD

kommer aldrig förstå.

2-1 målet sjuk pass av kim visst. Men mottagning avslut lika glänsande. Men zlatans pondus och form... what the fuck. Han var hela matchen. Så jävla kung.


Jag har dock inga tatueringar (inte AIK iaf), ingen tjej, och bor inte i värmland :(
Jag är ju däremot finsk, så inte så konstigt att jag skiter i svenska landslaget. :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 12 2013 04:41pm
(vem fan vill bo i ) örebro- AIK idag, 1-4! Skönt med 3poängare igen, även om vi ligger risigt till än, men hopp finns det!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 12 2013 05:01pm
Quote (SpAz. @ Oct 13 2013 12:14am)
2-1 målet sjuk pass av kim visst. Men mottagning avslut lika glänsande. Men zlatans pondus och form... what the fuck. Han var hela matchen. Så jävla kung.


Jovist men Zlatan är en av europas bästa spelare och gör vad som förväntas av honom

Kim börjar på bänken och efter 5 minuter på plan har han gjort en kanonbra frispark och en målgivande passning

någon måste ge han lite cred iaf :santa:

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 12 2013 05:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Oct 2013 01:01)
Jovist men Zlatan är en av europas bästa spelare och gör vad som förväntas av honom

Kim börjar på bänken och efter 5 minuter på plan har han gjort en kanonbra frispark och en målgivande passning

någon måste ge han lite cred iaf :santa:


typiskt att ni bajare och gårdare håller ihop! hifdif! :@

(haha)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 12 2013 05:08pm
Quote (berhemuli @ Oct 13 2013 01:04am)
typiskt att ni bajare och gårdare håller ihop! hifdif! :@

(haha)


:lol:

Min chef är gårdare så det är tur att jag inte är radikalsupporter!

Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 13 2013 01:16am
Quote (berhemuli @ 13 Oct 2013 00:04)
typiskt att ni bajare och gårdare håller ihop! hifdif! :@

(haha)


Du är bara avundsjuk för att Nils-Eric inte får spela i landslaget! :lol:
Jag säger bara: Kims passning, Isakssons räddningar. Två avgörande moment!

Ja, och så Elmanders filmningar förstås.

Utan Kim eller Isaksson hade matchen gått åt helvete. Tur att hela jävla världen var övertygade om att Elm var en bättre spelare än Kim iaf. Avgå Hamrén! :)

Grattis till hockeyn förresten. DIF förlorade på Hovet, fan alltså.

This post was edited by LorveN on Oct 13 2013 01:17am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1505152535496Next
Add Reply New Topic New Poll