d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1505152535498Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2012 10:57am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 18:56)
Om de inte vinner idag blir det nog stormning av publiken


hoppas på tvångsnedgradering till div 1 då :D

förövrigt finns det nån gratis stream till dif matchen? fast du delar nog inte med dig om du vet.. :P

This post was edited by berhemuli on Mar 29 2012 10:58am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 11:00am
Quote (berhemuli @ 29 Mar 2012 17:57)
hoppas på tvångsnedgradering till div 1 då :D

förövrigt finns det nån gratis stream till dif matchen? fast du delar nog inte med dig om du vet.. :P


Den sänds på TV 10 om du har den.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2012 11:01am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 19:00)
Den sänds på TV 10 om du har den.


fan har inte den.. aja.. var sugen på o glo på lite hockey nu.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 11:02am
LOOOOOOOL 1-0 Örebro.
KUL
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 29 2012 11:04am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 19:02)
LOOOOOOOL 1-0 Örebro.
KUL


såg det.. hur gick målet till?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 11:07am
Quote (berhemuli @ 29 Mar 2012 18:04)
såg det.. hur gick målet till?


Ingen gjorde sitt jobb, en gubbe fri i slottet.

Pm'ar stream


Underbar vändning!

This post was edited by PlaaD on Mar 29 2012 11:32am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 31 2012 05:01am
IDAG SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!

ALLSVENSKAN, IT'S ON.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 31 2012 05:19am
Quote (umade @ 31 Mar 2012 13:01)
IDAG SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!

ALLSVENSKAN, IT'S ON.


Trots att Allsvenskan har relativt värdelös fotboll är det nog den liga jag gillar bäst att kolla på.
Det är inte mycket fjollspel som i Spanien/Italien och rätt jämna lag overall.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 31 2012 07:19am
Quote (umade @ 31 Mar 2012 12:01)
IDAG SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!

ALLSVENSKAN, IT'S ON.


Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 31 2012 07:41am
Quote (ChingeR @ Mar 31 2012 03:19pm)
http://img809.imageshack.us/img809/707/77019503.png


SM GUUUUUUUULD SM GUUUUUUUUUULD SM GUUUUUUUUULD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1505152535498Next
Add Reply New Topic New Poll