d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15051525354156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 01:34pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 20 2011 08:26pm)
Nästan helt säker på att han har ADHD, Aspberger eller något liknande, vilket ofta betyder dålig impulskontroll.


skulle inte förvåna mig

motståndaren hade typ 4 banelings mer än honom
"GG"
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 20 2011 01:49pm
Tror att antingen Idra har någon cpskada i huvudet eller så är det match fixing.
Tänk efter.
Han har lagt så många games nu som inte varit helt säkra.
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 20 2011 01:58pm
Quote (umade @ Nov 20 2011 08:49pm)
Tror att antingen Idra har någon cpskada i huvudet eller så är det match fixing.
Tänk efter.
Han har lagt så många games nu som inte varit helt säkra.



cant keep his cool, han sa i en intervju att han hellre bara lämnar även om han kanske har en liten chans att vinna så han kan gå till nästa game än att sitta och bli ännu mer frustrerad i ett game vilket han tar med sig in i nästa, men att lämna när det är sista gamet förstår jag inte heller :/
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 20 2011 02:00pm
Quote (Warriv @ Nov 20 2011 09:58pm)
cant keep his cool, han sa i en intervju att han hellre bara lämnar även om han kanske har en liten chans att vinna så han kan gå till nästa game än att sitta och bli ännu mer frustrerad i ett game vilket han tar med sig in i nästa, men att lämna när det är sista gamet förstår jag inte heller :/


nä jag menar det
det är ju inte STORA grejen
wow du har två banelings jag har en och vi har spelat 7 minuter
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

helt seriöst, om det förekommer betting så tror jag han är med på det och gör sånt här med meningen oavsett vad han säger i intervjuer
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 20 2011 02:01pm
Quote (umade @ Nov 20 2011 09:00pm)
nä jag menar det
det är ju inte STORA grejen
wow du har två banelings jag har en och vi har spelat 7 minuter
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

helt seriöst, om det förekommer betting så tror jag han är med på det och gör sånt här med meningen oavsett vad han säger i intervjuer



wait, tror du han la sig eller misstolkade jag precis vad du skrev?
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 02:55pm
Någon som vet när MLG finalen är? Och om naniva är utslagen :<
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 20 2011 03:40pm
Quote (bomben @ Nov 20 2011 10:55pm)
Någon som vet när MLG finalen är? Och om naniva är utslagen :<


http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2011_MLG_Pro_Circuit/Providence

Leenock mot MVP snart, sen möts Naniwa och DRG
winner ^ mot losern av dessa ^
efter det är det final
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 04:19pm
Aldrig hört talas om leenock förut, men han är ju grym ^^
finns för många "okända" koreaner

This post was edited by d0oh on Nov 20 2011 04:22pm
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 20 2011 04:23pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 11:19pm)
Aldrig hört talas om leenock förut, men han är ju grym ^^
finns för många "okända" koreaner


okänd? han spelar i code S
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 04:25pm
Quote (ownyaah @ Nov 20 2011 11:23pm)
okänd? han spelar i code S


Följer inte de koreanska ligorna
Med okänd menar jag typ i usa/europa osv
aldrig hört talas om han, varken i turneringar eller streams osv.
Go Back To Svenska Topic List
Prev15051525354156Next
Add Reply New Topic New Poll