Quote (Warriv @ Nov 20 2011 09:58pm)
cant keep his cool, han sa i en intervju att han hellre bara lämnar även om han kanske har en liten chans att vinna så han kan gå till nästa game än att sitta och bli ännu mer frustrerad i ett game vilket han tar med sig in i nästa, men att lämna när det är sista gamet förstår jag inte heller :/
nä jag menar det
det är ju inte STORA grejen
wow du har två banelings jag har en och vi har spelat 7 minuter
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
helt seriöst, om det förekommer betting så tror jag han är med på det och gör sånt här med meningen oavsett vad han säger i intervjuer