d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev15051525354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 14 2011 12:34pm
Quote (SCXiao @ 14 Oct 2011 19:14)
Jag vill se ett blått hus. Game on.


Jag gick förbi ett blått hus tidigare idag, tur att man hade sin kamera och röda lapp med sig.


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V








Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2011 10:07am
Quote (SCXiao @ 14 Oct 2011 19:14)
Jag vill se ett blått hus. Game on.




Jag vill se en buss eller ett musikinstrument som inte är gitarr/bas/trummor/piano/synth.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2011 10:07am
Quote (Giraff @ 25 Oct 2011 18:07)
http://i52.tinypic.com/353aviq.jpg

Jag vill se en buss eller ett musikinstrument som inte är gitarr/bas/trummor/piano/synth.


ofta ni har ljust ute?!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Oct 25 2011 10:08am
Quote (Giraff @ 25 Oct 2011 18:07)
http://i52.tinypic.com/353aviq.jpg

Jag vill se en buss eller ett musikinstrument som inte är gitarr/bas/trummor/piano/synth.


Räknas Skinnflöjt?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 25 2011 10:09am
Quote (Giraff @ 25 Oct 2011 17:07)
http://i52.tinypic.com/353aviq.jpg

Jag vill se en buss eller ett musikinstrument som inte är gitarr/bas/trummor/piano/synth.


fan missade piano xd

This post was edited by Ekaan on Oct 25 2011 10:09am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2011 10:09am
Quote (Simon @ 25 Oct 2011 18:07)
ofta ni har ljust ute?!

Ja.
'
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2011 18:08)
Räknas Skinnflöjt?

Nej.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 30 2011 06:02pm
Quote (Giraff @ 25 Oct 2011 18:07)
Jag vill se en buss eller ett musikinstrument som inte är gitarr/bas/trummor/piano/synth.


Bump
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 31 2011 12:48am


jag vill se... hm...

en cabriolet!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 31 2011 03:06am
Quote (dej @ 31 Oct 2011 08:48)
http://img444.imageshack.us/img444/5061/imag0221o.jpg

jag vill se... hm...

en cabriolet!


kan bli svårt vid den här tiden på året. xD
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 31 2011 07:41am
Quote (Nickeee @ Oct 31 2011 10:06am)
kan bli svårt vid den här tiden på året. xD


det som var planen

har en i garaget :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev15051525354Next
Add Reply New Topic New Poll