d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1508509510511512820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 03:10pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 22:08)
nej men vrf ska jag ta av handskarna? blir ju ingen skillnad imo


Kör du press och drag-övningar samma pass? Trodde bara det var jag som gjorde så :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 03:23pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:10)
Kör du press och drag-övningar samma pass? Trodde bara det var jag som gjorde så :P


vrf inte? just nu kör jag dock mest frivändning och overhead men kör typ några bröstövningar varje pass bara för att :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 03:25pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 22:23)
vrf inte? just nu kör jag dock mest frivändning och overhead men kör typ några bröstövningar varje pass bara för att :)


Nej det är inget fel med det, det är ju vad jag själv gör som sagt :P
Roterar dock bröst/axlar vartannat pass. Men nu blire inge bröst på ett tag cuz ena axeln sa ifrån.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2012 03:25pm
Quote (Ost @ 16 Dec 2012 21:46)
Så jag får bättre träning om jag inte ens kan köra tunga marklyft för att mitt grepp glider?

Don't think so.


Syftar på att du tar av handskarna så tränas ditt grepp bättre än med handskar.
Kör ordentligt greppträning istället.
Bitchmittens ftl.

This post was edited by PlaaD on Dec 16 2012 03:28pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 03:31pm
Quote (PlaaD @ 16 Dec 2012 22:25)
Syftar på att du tar av handskarna så tränas ditt grepp bättre än med handskar.
Kör ordentligt greppträning istället.
Bitchmittens ftl.


tränar mitt grepp efter varje pass i duschen med alla gubbar
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 16 2012 03:32pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:58)
Wat? :P

Föredrar remmar över handskar, men helst av allt hade jag valt magnesium


Du tränar ju dit grepp bättre utan remmar än med :) jag klarar iaf av att hålla i mina grejer än så länge :b har iof aldrig vågat ta mer än 150 i mark men tränar ju heller inte för styrka :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 03:38pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Dec 2012 22:32)
Du tränar ju dit grepp bättre utan remmar än med :) jag klarar iaf av att hålla i mina grejer än så länge :b har iof aldrig vågat ta mer än 150 i mark men tränar ju heller inte för styrka :)


Jo jag vet, men får inte använda magnesium på mitt fittgym. Så tills jag byter gym (mars) kör jag med remmar.
Vad jag orkar raw overhand är 2 reps på 130 kilo. Så greppträningen är inte helkass trots allt ;)

Mixed lyckades jag dra 100 kilo 17 reps (körde overhand tills jag inte pallade längre sen bytte jag mitt i setet)

Antar att du drog 150 mark mixed?

This post was edited by Fil on Dec 16 2012 03:41pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2012 03:59pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:38)
Jo jag vet, men får inte använda magnesium på mitt fittgym. Så tills jag byter gym (mars) kör jag med remmar.
Vad jag orkar raw overhand är 2 reps på 130 kilo. Så greppträningen är inte helkass trots allt ;)

Mixed lyckades jag dra 100 kilo 17 reps (körde overhand tills jag inte pallade längre sen bytte jag mitt i setet)

Antar att du drog 150 mark mixed?


Hookgrip masterrace reporting in.

Polarn drog förövrigt 200kg mark med overhand igår. FML på den greppstyrkan.

This post was edited by PlaaD on Dec 16 2012 03:59pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 04:00pm
Quote (PlaaD @ 16 Dec 2012 22:59)
Hookgrip masterrace reporting in.

Polarn drog förövrigt 200kg mark med overhand igår. FML på den greppstyrkan.


Sjykaste!

Hur mycket drar han suicide grip då?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2012 04:05pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 23:00)
Sjykaste!

Hur mycket drar han suicide grip då?


Vem fan markar med suicide grip? :bonk:
Han kör bara overhand, han är byggare så han körde 1RM för första gången på skitlänge igår, han fick: 160/130/200, och både i böjen & bänken fanns säkert 5kg till.
Mer FML, han är 17 bast.

This post was edited by PlaaD on Dec 16 2012 04:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1508509510511512820Next
Add Reply New Topic New Poll