Quote (Yllegarnet @ 16 Dec 2012 22:32)
Du tränar ju dit grepp bättre utan remmar än med

jag klarar iaf av att hålla i mina grejer än så länge :b har iof aldrig vågat ta mer än 150 i mark men tränar ju heller inte för styrka

Jo jag vet, men får inte använda magnesium på mitt fittgym. Så tills jag byter gym (mars) kör jag med remmar.
Vad jag orkar raw overhand är 2 reps på 130 kilo. Så greppträningen är inte helkass trots allt

Mixed lyckades jag dra 100 kilo 17 reps (körde overhand tills jag inte pallade längre sen bytte jag mitt i setet)
Antar att du drog 150 mark mixed?
This post was edited by Fil on Dec 16 2012 03:41pm