Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:11)
Får man fråga varför? Varför inte remmar?

Remmar är ju ännu större nono!

e: iaf om du kör disco

Quote (Ost @ 16 Dec 2012 22:09)
Då hatar du mig, kör handskar på tunga marklyft...
Kör med magnesium, ser tusen gånger bättre ut. Handskar på gymmet är bara så jävla fult :|
This post was edited by Yllegarnet on Dec 16 2012 02:58pm