d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1507508509510511820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 16 2012 02:14pm
Quote (Fil @ Dec 16 2012 08:11pm)
Får man fråga varför? Varför inte remmar? :)


Har inga remmar. :P

Använder handskar endast för att jag får bättre grepp med dom, inte greppet som är problemet, halkar bara.

Skulle haft chalk, men orka köpa...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 02:18pm
Quote (Ost @ 16 Dec 2012 21:14)
Har inga remmar. :P

Använder handskar endast för att jag får bättre grepp med dom, inte greppet som är problemet, halkar bara.

Skulle haft chalk, men orka köpa...


Ah, ok!

Tycker själv magnesium är att föredra. Men eftersom jag tränar på ett fittgym så får jag nöja mig med remmar!
Klarar av att dra ett par reps på 130 med överhand dock..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2012 02:19pm
Quote (Ost @ 16 Dec 2012 21:14)
Har inga remmar. :P

Använder handskar endast för att jag får bättre grepp med dom, inte greppet som är problemet, halkar bara.

Skulle haft chalk, men orka köpa...


Du får ju sämre grepp i längden av handskar....
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 02:40pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 21:03)
Rädd för bakterier, eller wat?


vid marklyft får jag lätt sår/ömt som faen efter = kan inte tävla/träna bowling :P

bara deras raka stänger som man får blåsor, den böjda funkar fint dock blire grym belastning på handleden = vilket gör att jag inte kan tävla/träna bowling :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 16 2012 02:42pm
Tja!

Helgens pass:


Fredag: Bowling med öl. Fläskfilé och potatis med öl. Öl med chilinötter. öl.
Lördag: Chiliconcarne med öl. Öl och Sc2. Öl och HoN. Öl och chattroulette.
Söndag: Cola. Pizza restorante. Chiliconcarne. Billyz panpizza. 1L tropicana.



Zup era jävla prydnissar !
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 16 2012 02:46pm
Quote (PlaaD @ Dec 16 2012 08:19pm)
Du får ju sämre grepp i längden av handskar....


Så jag får bättre träning om jag inte ens kan köra tunga marklyft för att mitt grepp glider?

Don't think so.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 02:47pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 21:40)
vid marklyft får jag lätt sår/ömt som faen efter = kan inte tävla/träna bowling :P

bara deras raka stänger som man får blåsor, den böjda funkar fint dock blire grym belastning på handleden = vilket gör att jag inte kan tävla/träna bowling :D


Men du sa att du körde handskar i alla övningar?
Du får inga blåsor i pressövningar ;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 16 2012 02:56pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:11)
Får man fråga varför? Varför inte remmar? :)


Remmar är ju ännu större nono! :D

e: iaf om du kör disco :)

Quote (Ost @ 16 Dec 2012 22:09)
Då hatar du mig, kör handskar på tunga marklyft...


Kör med magnesium, ser tusen gånger bättre ut. Handskar på gymmet är bara så jävla fult :|

This post was edited by Yllegarnet on Dec 16 2012 02:58pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 02:58pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Dec 2012 21:56)
Remmar är ju ännu större nono! :D



Kör med magnesium, ser tusen gånger bättre ut. Handskar på gymmet är bara så jävla fult :|


Wat? :P

Föredrar remmar över handskar, men helst av allt hade jag valt magnesium
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 03:08pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 21:47)
Men du sa att du körde handskar i alla övningar?
Du får inga blåsor i pressövningar ;)


nej men vrf ska jag ta av handskarna? blir ju ingen skillnad imo
Go Back To Svenska Topic List
Prev1507508509510511820Next
Add Reply New Topic New Poll