d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1506507508509510820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 01:41pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 12:12)
För första gången såg jag en epa-traktor utanför gymmet.

Ägaren får 10/10 discokulor:

Handskar i pressövningar
Tränade axlar och bröst i smithen.
Kabelövningar för triceps


Quote (Yllegarnet @ 16 Dec 2012 20:03)
Handskar i pressövningar är ju det enda som är fail :b


jag kör med cykelhandskar :cry:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2012 01:41pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Dec 2012 20:39)
Han är ju antagligen där för disco också :b bara du och PlaaD som är så jävla anti BB! :D



Självklart är det så, men är man ute efter size och inte styrka så är det gg att köra diverse pressövningar i smithen


Ja, sen går axlarna sönder och då blir det varken size eller styrka.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 16 2012 01:55pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 21:41)
jag kör med cykelhandskar  :cry:


Jag kör med magnesium :)

Quote (PlaaD @ 16 Dec 2012 21:41)
Ja, sen går axlarna sönder och då blir det varken size eller styrka.


Guld ju
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 01:58pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 20:41)
jag kör med cyckelhandskar  :cry:


I pressövningar? :r

This post was edited by Fil on Dec 16 2012 01:58pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 16 2012 02:00pm
Spanien på tisdag, blir en veckas kroppsövning som dörr pullups med resväska mellan benen, springa i berget med vikter i ryggan o sit ups med stenar bakom huvet ;)





This post was edited by ankiie on Dec 16 2012 02:06pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 16 2012 02:00pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 20:58)
I pressövningar? :r


använder det till allt :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 02:03pm
Quote (Intenso8 @ 16 Dec 2012 21:00)
använder det till allt :)


Rädd för bakterier, eller wat?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 16 2012 02:08pm
Quote (Fil @ 16 Dec 2012 22:03)
Rädd för bakterier, eller wat?


Menart :| jag hatar folk som kör med handskar :c
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 16 2012 02:09pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 16 2012 08:08pm)
Menart :| jag hatar folk som kör med handskar :c


Då hatar du mig, kör handskar på tunga marklyft...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 16 2012 02:11pm
Quote (Ost @ 16 Dec 2012 21:09)
Då hatar du mig, kör handskar på tunga marklyft...


Får man fråga varför? Varför inte remmar? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1506507508509510820Next
Add Reply New Topic New Poll