Quote (Chefen @ 12 Dec 2012 15:44)
tränar man inte för att se större ut?

liksom.. vem bryr sig vad du tar i ryck när du väl ska få doppa penis i kärleksgrottan?
tror jonte får massa kärlek av Markus

även om han inte tränar
sen tror jag folk tränar för att få nån typ av rutin på vardagen

iaf jag
tvingar mig att träna varannan dag och sen kan jag få nåt ryck och åka en dag mellan tvångsdagarna

i smoras gjorde jag samma sak gillade det inte och gick upp i vikt
This post was edited by Intenso8 on Dec 12 2012 12:49pm