d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1503504505506507820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 12 2012 08:44am
Quote (PlaaD @ 11 Dec 2012 21:07)
Skiter nästan i hur jag ser ut (vill dock inte ha ölmage, men bryr mig inte om abs, bröst och enorma biceps).
Bryr mig dock sjukt mycket om hur mycket jag tar i ryck/stöt/böj/mark.



tränar man inte för att se större ut? :huh: liksom.. vem bryr sig vad du tar i ryck när du väl ska få doppa penis i kärleksgrottan?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 12 2012 09:05am
Quote (Chefen @ 12 Dec 2012 15:44)
tränar man inte för att se större ut?  :huh: liksom.. vem bryr sig vad du tar i ryck när du väl ska få doppa penis i kärleksgrottan?


Hipdriven man får genom ryck/stöt gör hallongrotta till hallonsylt kan jag lova B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 12 2012 09:47am
Quote (Intenso8 @ 11 Dec 2012 23:42)
^^ ganska logiskt ?


Jo självklart! :D Men är ändå jobbigt :)

Gillar dock vad som börjar komma fram av deffen! :D

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 12 2012 10:04am
Quote (PlaaD @ 12 Dec 2012 15:05)
Hipdriven man får genom ryck/stöt gör hallongrotta till hallonsylt kan jag lova  B)


no access to kärleksgrotta genom veta att veta att man kan rycken :(



Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2012 12:28pm
Quote (Chefen @ Dec 12 2012 02:44pm)
tränar man inte för att se större ut?  :huh: liksom.. vem bryr sig vad du tar i ryck när du väl ska få doppa penis i kärleksgrottan?


det är väl självkänsla och vardagliga livet blir enklare med styrka oavsett om du ser större ut :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 12 2012 12:46pm
Quote (Chefen @ 12 Dec 2012 15:44)
tränar man inte för att se större ut?  :huh: liksom.. vem bryr sig vad du tar i ryck när du väl ska få doppa penis i kärleksgrottan?


tror jonte får massa kärlek av Markus :D även om han inte tränar

sen tror jag folk tränar för att få nån typ av rutin på vardagen :P iaf jag

tvingar mig att träna varannan dag och sen kan jag få nåt ryck och åka en dag mellan tvångsdagarna :P

i smoras gjorde jag samma sak gillade det inte och gick upp i vikt ;)

This post was edited by Intenso8 on Dec 12 2012 12:49pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 12 2012 01:30pm
Quote (CandyThat @ Oct 20 2009 06:22pm)
jag har undrat ett bra tag.. hur många går på gymmet av alla d2jsp svenskar ^^?


Egentligen*
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2012 02:15pm
Körde strikt som bara den idag, lättare vikter men fan så mycket intensivare pass! fick en rejäl pump.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 12 2012 02:15pm
Quote (Intenso8 @ 12 Dec 2012 19:46)
tror jonte får massa kärlek av Markus :D även om han inte tränar

sen tror jag folk tränar för att få nån typ av rutin på vardagen :P iaf jag

tvingar mig att träna varannan dag och sen kan jag få nåt ryck och åka en dag mellan tvångsdagarna :P

Quote (Yllegarnet @ 12 Dec 2012 16:47)
Jo självklart! :D Men är ändå jobbigt :)

Gillar dock vad som börjar komma fram av deffen! :D


i somras gjorde jag samma sak gillade det inte och gick upp i vikt ;)


fixed ^^

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 12 2012 03:26pm
Quote (BraSma @ 11 Dec 2012 23:22)
jag bryr mig bara till viss del. Finns la ingen annan anledning till att man slänger in någon biceps.
men jag bryr mig främst om vikterna, utseendet ser jag mest som en bonus.
tycker känslan av att dra tunga vikter övervinner egoboosten att flexa framför spegeln =]


Har hört att bicepscurl kan hjälpa till att stabilisera armbågsleden. Har jag ont i armbågen på grund av exempelvis felaktigt utförd axelpress kör jag bicepscurl passet efter.
Det trollar verkligen bort smärtan!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1503504505506507820Next
Add Reply New Topic New Poll