Quote (R4mses @ 11 Dec 2012 20:59)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?
nej inte ofta brukar dock hålla koll ibland hur många reps/sets/vikt för att se förbättring
dock bryr jag mig inte direkt hur min kropp ser ut heller

ganska belåten över hur den ser ut just nu

/e tycker det är ganska roligt att träna på samma gym som lena hedlund

som är pt där
This post was edited by Intenso8 on Dec 11 2012 02:15pm