d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1502503504505506820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Dec 11 2012 01:59pm
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 11 2012 02:09pm
Quote (R4mses @ 11 Dec 2012 20:59)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?


nej inte ofta brukar dock hålla koll ibland hur många reps/sets/vikt för att se förbättring

dock bryr jag mig inte direkt hur min kropp ser ut heller ;) ganska belåten över hur den ser ut just nu :)

/e tycker det är ganska roligt att träna på samma gym som lena hedlund ;) som är pt där

This post was edited by Intenso8 on Dec 11 2012 02:15pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 11 2012 02:20pm
Quote (R4mses @ Dec 11 2012 07:59pm)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?


det suger ju o minska från en större vikt men om det innebär bättre form då är det ingenting.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 11 2012 03:07pm
Quote (R4mses @ 11 Dec 2012 20:59)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?


Skiter nästan i hur jag ser ut (vill dock inte ha ölmage, men bryr mig inte om abs, bröst och enorma biceps).
Bryr mig dock sjukt mycket om hur mycket jag tar i ryck/stöt/böj/mark.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Dec 11 2012 03:09pm
Quote (PlaaD @ Dec 11 2012 10:07pm)
Skiter nästan i hur jag ser ut (vill dock inte ha ölmage, men bryr mig inte om abs, bröst och enorma biceps).
Bryr mig dock sjukt mycket om hur mycket jag tar i ryck/stöt/böj/mark.


Ngn anledning till att du skippar bänk?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 11 2012 03:20pm
Fan va segt det är att man blir så sjukt mycket svagare när man deffar än under bulk :cry:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 11 2012 03:20pm
Quote (bomben @ 11 Dec 2012 22:09)
Ngn anledning till att du skippar bänk?


Kör tyngdlyftning, jag får ut lika mycket av bänk som en byggare får ut av ryck.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 11 2012 03:42pm
Quote (Yllegarnet @ 11 Dec 2012 22:20)
Fan va segt det är att man blir så sjukt mycket svagare när man deffar än under bulk :cry:


^^ ganska logiskt ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 11 2012 03:53pm
Quote (R4mses @ 11 Dec 2012 20:59)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?


Du tillhör den större skaran som hänger på gymmet. Så länge man trivs med vad man gör där och inte ser ner på andra med andra mål så är man väl inte hemsk.
Själv bryr jag mig mer om vikterna jag lyfter än hur stor jag blir. Tycker snarare det är häftigare att inte vara sjukt stor men istället lyfta sjukt mycket.
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 11 2012 04:22pm
Quote (R4mses @ 11 Dec 2012 21:59)
bryr ni er om hur mycket ni tar i övningarna? jag bryr mig bara om hur min kropp ser ut. är jag hemsk?


jag bryr mig bara till viss del. Finns la ingen annan anledning till att man slänger in någon biceps.
men jag bryr mig främst om vikterna, utseendet ser jag mest som en bonus.
tycker känslan av att dra tunga vikter övervinner egoboosten att flexa framför spegeln =]
Go Back To Svenska Topic List
Prev1502503504505506820Next
Add Reply New Topic New Poll