skulle prova frontsquat idag
höll på att sluta i katastrof...
vi har inget ställ för skivstången längre för det gamla hade dom sönder
så kör på 40 kg (10kg skivorna är väldigt små så man kan inte komma under stången på golvet ^^
kör marklyft sen frivändning och ska gå ner knäböj ^^
tappar balansen höll på att ramla bakåt och få stången över mig men trycker den ifrån mig så det smäller i väggen när den for

ägaren rusar in i rummet och kollar vad jag håller på med.
en rolig historia kort oxxå
in kommer man på gymmet, helt tomt

så kör några knäböj+marklyft för uppvärmning
in kommer 3 "utlänningar" irak/iran förmodar jag... dom snackar så jag hör ^^ "skit brorsan vad det luktar svett där inne" till slut sätter sig en med hantlar och kör nån konstig övning och bah "öj du borde duscha mannen"
jag - jag har knappt börjat ^
han - shit mannen
jag - jag är väl inte här för att lukta gott precis
tystnad i 2 minuter sen går han därifrån. sen går dom liksom förbi mig med hantlar i nävarna. blir lite rädd att nu får man en jävel snart dock kom ägaren in och snacka lite
This post was edited by Intenso8 on Dec 11 2012 12:21pm