Quote (Fil @ Dec 7 2012 06:19pm)
Hade bestämt mig för att inte lyfta maxtungt i mark.
Så här gick det med det:
Nytt pb, 155 kilo ;P
Knäböj körde jag 5x5 på 95 kilo, därefter en klen tvåa på 97,5
OHpress blev 5x5 på 47,5. Höjning till 50 på g

Körde lite OHpress sist jag var på gymmet, hitta en sittande ställning som nog är den sämsta ställningen också ^^
Satt på en bänk tröck fram bröstet och böjde ryggen framåt, varje rep gav en känsla av att magsyra åkte upp i halsen ^^