d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1500501502503504820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 8 2012 07:05am
Var ute och sprang idag, första gången sedan... Ja..

Tung i ryggen efter marken igår, tung i benen. Satan vad tungt allt var! Men hållningen var bra iallafall ^^
Långa starka kliv blev det..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Dec 8 2012 08:15am
Quote (Fil @ Dec 7 2012 06:19pm)
Hade bestämt mig för att inte lyfta maxtungt i mark.
Så här gick det med det:
Nytt pb, 155 kilo ;P

Knäböj körde jag 5x5 på 95 kilo, därefter en klen tvåa på 97,5

OHpress blev 5x5 på 47,5. Höjning till 50 på g :)


Körde lite OHpress sist jag var på gymmet, hitta en sittande ställning som nog är den sämsta ställningen också ^^

Satt på en bänk tröck fram bröstet och böjde ryggen framåt, varje rep gav en känsla av att magsyra åkte upp i halsen ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 8 2012 08:39am
Quote (Kerzhakov @ 8 Dec 2012 15:15)
Körde lite OHpress sist jag var på gymmet, hitta en sittande ställning som nog är den sämsta ställningen också ^^

Satt på en bänk tröck fram bröstet och böjde ryggen framåt, varje rep gav en känsla av att magsyra åkte upp i halsen ^^


jag tycker det lättaste är att köra ståendes tbh ;P
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Dec 8 2012 11:12am
Quote (Fil @ Dec 8 2012 03:39pm)
jag tycker det lättaste är att köra ståendes tbh ;P


Håller med
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 8 2012 12:11pm
ska börja med marklyft nästa vecka, någon som testat body science kasein, vilken smak ska man ta :p

This post was edited by ankiie on Dec 8 2012 12:11pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 8 2012 12:13pm
Quote (ankiie @ 8 Dec 2012 19:11)
ska  börja med marklyft nästa vecka, någon som testat body science kasein, vilken smak ska man ta :p


Jag har body science whey iallafall. Har provat alla möjliga smaker och ALLT är gott. Så det är bara att välja vad du är sugen på skulle jag gissa på!
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 8 2012 09:25pm
nu jävlar e man tebax på fötterna igen asså

4x6x90 bänk
4x6x130 mark
6x10x80 knäböj efter andra gången

hyffsat stabilt
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 9 2012 02:05am
igår blev det frivändningar + overhead och lite lätta marklyft :)

marklyft

10x2 60kg
10x1 80kg
5x3 80kg

frivändning

3x8 40kg

över huvud

5x3 40kg

idag blir bröst+ben eventuellt armar
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 10 2012 03:21pm
Sträckt axeln eller någon skit så vart inget overhead idag utan körde lite mark etc istället.

Marklyft
60 - 10x2
90 - 10x1
120 - 5x1
150 - 5x1
160 - 3x1
180 - 2x1
190 - 1x1, cptungt
195 - 1x1, ok va sinnessjukt jävla tungt...
160 - 7x1 TNG

Kronlyft
120 - 5x1
160 - 5x1
180 - 4x1

Shrugs
60 - 35x1
100 - 20x1
130 - 15x1
160 - 12x1
180 - 12x1
200 - 8x1
210 - 6x1

Ländryggen är skapligt jävla trött nu...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 10 2012 03:22pm
Quote (PlaaD @ 10 Dec 2012 22:21)
Sträckt axeln eller någon skit så vart inget overhead idag utan körde lite mark etc istället.

Marklyft
60 - 10x2
90 - 10x1
120 - 5x1
150 - 5x1
160 - 3x1
180 - 2x1
190 - 1x1, cptungt
195 - 1x1, ok va sinnessjukt jävla tungt...
160 - 7x1 TNG

Kronlyft
120 - 5x1
160 - 5x1
180 - 4x1

Shrugs
60 - 35x1
100 - 20x1
130 - 15x1
160 - 12x1
180 - 12x1
200 - 8x1
210 - 6x1

Ländryggen är skapligt jävla trött nu...


Saftigt markpass! ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1500501502503504820Next
Add Reply New Topic New Poll