Quote (Yllegarnet @ Dec 5 2012 08:44pm)
Har du aldrig kört knäböj innan? D:
Knäböj ink. marklyft är ju dom viktigaste övningarna typ, bra att du börjar köra dom!

Det är sant man kommer rätt långt utan dem ändå, iaf vad jag sett på mig själv.
Quote (PlaaD @ Dec 5 2012 08:46pm)
Är du seriös?
Hur länge har du tränat utan att köra varken böj eller mark?
Din rygg & dina ben måste va helkassa tbh :S
Jag har tränat 2 år totalt tror jag det blir, aldrig benböj eller marklyft. Kan väl lägga upp bild på benen sen o rygg men har inga före bilder av rygg o ben tyvärr.