d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev149505152534356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 08:34am
Quote (Giraff @ Nov 13 2013 03:25pm)
Stackars snubbe...

Bjuder chefen på kaffe resten av dagen för att fira?


Snubben hade tydligen varit hos en konkurrent till oss men konkurrenten ville inte ha den, samma konkurrent bangade en punksamling värd typ 200,000 som vi också köpte

Fattar inte vad dom sysslar med på det stället

Chefen bjuder på Kaffe varje dag hehe, jobbförmån
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2013 09:03am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 16:34)
Snubben hade tydligen varit hos en konkurrent till oss men konkurrenten ville inte ha den, samma konkurrent bangade en punksamling värd typ 200,000 som vi också köpte

Fattar inte vad dom sysslar med på det stället

Chefen bjuder på Kaffe varje dag hehe, jobbförmån


Era konkurrenter kanske försöker va snälla mot er?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 09:15am
Quote (PlaaD @ Nov 13 2013 04:03pm)
Era konkurrenter kanske försöker va snälla mot er?


Det verkar inte bättre :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2013 09:34am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 16:34)
Snubben hade tydligen varit hos en konkurrent till oss men konkurrenten ville inte ha den, samma konkurrent bangade en punksamling värd typ 200,000 som vi också köpte

Fattar inte vad dom sysslar med på det stället

Chefen bjuder på Kaffe varje dag hehe, jobbförmån


finns väl inte en punkare i hela världen som har 200,000 att lägga på en samling? billie joe kanske haha
men fett iaf
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 13 2013 09:41am
Quote (PlaaD @ Nov 13 2013 03:03pm)
Era konkurrenter kanske försöker va snälla mot er?


troligtvis inte, dem stängde för dagen en dag för typ 2 veckor sen när de tappade kunder och insåg svarter haffade alla kunderna :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2013 09:42am
Quote (ankiie @ 13 Nov 2013 17:41)
troligtvis inte, dem stängde för dagen en dag för typ 2 veckor sen när de tappade kunder och insåg svarter haffade alla kunderna :lol:


är detta sanning eller "trollar" du bara?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 13 2013 09:46am
Quote (Simon @ Nov 13 2013 03:42pm)
är detta sanning eller "trollar" du bara?


Svarter sa det själv.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 10:06am
Quote (Simon @ Nov 13 2013 04:34pm)
finns väl inte en punkare i hela världen som har 200,000 att lägga på en samling? billie joe kanske haha
men fett iaf


Mycket folk som var punkare när det begav sig men som växte upp och skaffa schyssta jobb och nu samlar av nostalgiskäl :P

Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Nov 13 2013 10:24am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 15:34)
Snubben hade tydligen varit hos en konkurrent till oss men konkurrenten ville inte ha den, samma konkurrent bangade en punksamling värd typ 200,000 som vi också köpte

Fattar inte vad dom sysslar med på det stället

Chefen bjuder på Kaffe varje dag hehe, jobbförmån


vad hände med den andra officela svenska chatten. xd
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 13 2013 10:25am
Quote (bws1 @ 13 Nov 2013 18:24)
vad hände med den andra  officela svenska chatten. xd


xd den blev stängd LOL
Go Back To Svenska Topic List
Prev149505152534356Next
Add Reply New Topic New Poll