Quote (ImoK @ Oct 2 2014 12:12am)
Haha det är ju standard!
Spelade ett game förut på d2, när vi var ct, la vår kille på lång alltid en smoke där man står o peakar mot långhus så att dom alltid hann före på peaken, det är t-sidan som ska lägga den smoken från spawn men han gillade väl o hjälpa de ta över lång varenda jävla runda.
Sen så slutar han inte smoka där heller efter man ber honom varje runda :pPp
Vallar du smoken så den hamnar mitt emellan portarna och vinkeln du står i så är det ct advantage tho, nästan oavsett var den hamnar. Har någon i T en långspawn är de i vinkeln före dig OAVSETT, det är därför man smokar den (: Livsfarligt att springa ut på lång och hålla aggresivt om de contestar, då MÅSTE du lägga den smoken
@Orvar, sweet!
http://www.youtube.com/watch?v=o2L8MLs8K-A <-- vet inte om jag länkat innan tho ^^
This post was edited by Mikob on Oct 1 2014 05:50pm