d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev14950515253159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 1 2014 05:10pm
Hatar folk med DMG som springer runt med siktet bland fötterna hos folk

Lycka till med att glocka ihjäl motståndarna i fötterna liksom

E/ Helt ok ace med glocken för några dagar sen :] Kollade vinklarna lite kasst, men gick ju turligen ändå haha



This post was edited by Orvar on Oct 1 2014 05:12pm
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 1 2014 05:12pm
Quote (Mikob @ 1 Oct 2014 23:31)
Folk som tittar på i gunfight + smoka bort öppningen du själv ska rusha igenom :thumbsup:
Har en irl polare (en av de mindre duktiga) som skulle kunna vinna VM i dåliga smokes. helt sinnes ^^ och jag spelar med honom så fort jag spelar :pPppP


Haha det är ju standard!
Spelade ett game förut på d2, när vi var ct, la vår kille på lång alltid en smoke där man står o peakar mot långhus så att dom alltid hann före på peaken, det är t-sidan som ska lägga den smoken från spawn men han gillade väl o hjälpa de ta över lång varenda jävla runda.

Sen så slutar han inte smoka där heller efter man ber honom varje runda :pPp
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 1 2014 05:48pm
Quote (ImoK @ Oct 2 2014 12:12am)
Haha det är ju standard!
Spelade ett game förut på d2, när vi var ct, la vår kille på lång alltid en smoke där man står o peakar mot långhus så att dom alltid hann före på peaken, det är t-sidan som ska lägga den smoken från spawn men han gillade väl o hjälpa de ta över lång varenda jävla runda.

Sen så slutar han inte smoka där heller efter man ber honom varje runda :pPp


Vallar du smoken så den hamnar mitt emellan portarna och vinkeln du står i så är det ct advantage tho, nästan oavsett var den hamnar. Har någon i T en långspawn är de i vinkeln före dig OAVSETT, det är därför man smokar den (: Livsfarligt att springa ut på lång och hålla aggresivt om de contestar, då MÅSTE du lägga den smoken

@Orvar, sweet!
http://www.youtube.com/watch?v=o2L8MLs8K-A <-- vet inte om jag länkat innan tho ^^

This post was edited by Mikob on Oct 1 2014 05:50pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 1 2014 06:14pm
Quote (Mikob @ Oct 2 2014 12:48am)
Vallar du smoken så den hamnar mitt emellan portarna och vinkeln du står i så är det ct advantage tho, nästan oavsett var den hamnar. Har någon i T en långspawn är de i vinkeln före dig OAVSETT, det är därför man smokar den (: Livsfarligt att springa ut på lång och hålla aggresivt om de contestar, då MÅSTE du lägga den smoken

@Orvar, sweet!
http://www.youtube.com/watch?v=o2L8MLs8K-A <-- vet inte om jag länkat innan tho ^^


Inte sett förut, nice :d Lite editad till skillnad från min också

IBP fanboy tho :[ nicht gut
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 1 2014 07:55pm
Quote (Orvar @ Oct 2 2014 01:14am)
Inte sett förut, nice :d Lite editad till skillnad från min också

IBP fanboy tho :[ nicht gut


Han jobbar för ibp ^^ gör alla deras edits osv
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 2 2014 04:08am
Quote (Mikob @ 2 Oct 2014 01:48)
Vallar du smoken så den hamnar mitt emellan portarna och vinkeln du står i så är det ct advantage tho, nästan oavsett var den hamnar. Har någon i T en långspawn är de i vinkeln före dig OAVSETT, det är därför man smokar den (: Livsfarligt att springa ut på lång och hålla aggresivt om de contestar, då MÅSTE du lägga den smoken

@Orvar, sweet!
http://www.youtube.com/watch?v=o2L8MLs8K-A <-- vet inte om jag länkat innan tho ^^


ganska soet :)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Oct 2 2014 09:13am
Du har loggat in från en ny enhet. För att skydda föremålen du har i ditt förråd kommer du inte kunna byta från denna enhet under 7 dagar.

dafuuuuuq?

installerade chrome och detta är vad som kommer upp.... efter 10h väntande på att få betta...
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 2 2014 10:50am
Quote (Mikob @ 2 Oct 2014 00:48)
Vallar du smoken så den hamnar mitt emellan portarna och vinkeln du står i så är det ct advantage tho, nästan oavsett var den hamnar. Har någon i T en långspawn är de i vinkeln före dig OAVSETT, det är därför man smokar den (: Livsfarligt att springa ut på lång och hålla aggresivt om de contestar, då MÅSTE du lägga den smoken

@Orvar, sweet!
http://www.youtube.com/watch?v=o2L8MLs8K-A <-- vet inte om jag länkat innan tho ^^


han la den där man STÅR och peakar mot långhus, inte där dom springer ut.

m.a.o, han måste springa 5meter extra för att kunna se om de springer ut lång (så de hinner redan ut o han dör)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 2 2014 02:36pm
m9 bayonet crimson web ft
bayonet boreal forest mw
karambit boreal forest ft

dessa knivar något att ha?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Oct 2 2014 03:04pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 2 Oct 2014 22:36)
m9 bayonet crimson web ft
bayonet boreal forest mw
karambit boreal forest ft

dessa knivar något att ha?


181,7€
93,3€
123,4€

Där har du värdet på dem just nu ^^
inget jag hade velat spela med iaf.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14950515253159Next
Closed New Topic New Poll