Quote (Svartermetalisk @ 12 Oct 2013 00:08)
Nu är det ju främst Elmander jag är grinig på

Även om vi är klart sämre nu än under Lagerbäcks ledning föredrar jag Landslaget 2013
Att titta på Lagerbäcks 10 man i försvaret strategi var ungefär lika intressant som att se färg torka
Vi spelade så jävla tråkigt att jag rätt ofta höll på motståndarlaget
Avgå hamren är bara en fras jag hört ca 1000gånger under senaste åren vid AIK sammanhang av AIK supportrar, lite osäker varför den fortfarande sjungs/skriks i helt orelevanta ställen (som på hockey) men har blivit lite av en insidergrej. Därav avgå hamren, var inget med din text o göra.
