d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1495051525396Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 11 2013 04:07pm
Helvete vad dåligt gjort av Elmander. Jag skämdes och på följande frispark dom hade i slutet hoppades jag på Österike mål. Sådant är bara löjligt och hoppas att han blir avstängd.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:08pm
Quote (umade @ 12 Oct 2013 00:07)
Helvete vad dåligt gjort av Elmander. Jag skämdes och på följande frispark dom hade i slutet hoppades jag på Österike mål. Sådant är bara löjligt och hoppas att han blir avstängd.


Har nån lust att länka klipp på situationen? Då jag ej såg matchen, om målen är med så gör det inget.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2013 04:08pm
Quote (berhemuli @ Oct 12 2013 12:06am)
Avgå hamren!


Nu är det ju främst Elmander jag är grinig på :D

Även om vi är klart sämre nu än under Lagerbäcks ledning föredrar jag Landslaget 2013

Att titta på Lagerbäcks 10 man i försvaret strategi var ungefär lika intressant som att se färg torka

Vi spelade så jävla tråkigt att jag rätt ofta höll på motståndarlaget

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Oct 2013 00:08)
Nu är det ju främst Elmander jag är grinig på :D

Även om vi är klart sämre nu än under Lagerbäcks ledning föredrar jag Landslaget 2013

Att titta på Lagerbäcks 10 man i försvaret strategi var ungefär lika intressant som att se färg torka

Vi spelade så jävla tråkigt att jag rätt ofta höll på motståndarlaget


Avgå hamren är bara en fras jag hört ca 1000gånger under senaste åren vid AIK sammanhang av AIK supportrar, lite osäker varför den fortfarande sjungs/skriks i helt orelevanta ställen (som på hockey) men har blivit lite av en insidergrej. Därav avgå hamren, var inget med din text o göra. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2013 04:11pm


e: Jag förstår@ Hamrengrejjen

rätt kul

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 11 2013 04:12pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 11 2013 04:14pm
Fuck Sverige i fotboll. Hockey ftw :D

Quote (Svartermetalisk @ Oct 11 2013 11:11pm)
http://www.youtube.com/watch?v=nm7HjBmsEQU

e: Jag förstår@ Hamrengrejjen

rätt kul


Finns inget mer pinsamt och irriterande än folk som filmar i fotboll. Spelar fan ingen roll vilken situation det är, det värsta jag vet.

This post was edited by Teposen on Oct 11 2013 04:15pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:14pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Oct 2013 00:11)
http://www.youtube.com/watch?v=nm7HjBmsEQU

e: Jag förstår@ Hamrengrejjen

rätt kul


fyfan, avgå elmander!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2013 04:15pm
Quote (berhemuli @ Oct 12 2013 12:14am)
fyfan, avgå elmander!


hahahhahhaha
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 11 2013 04:19pm



HAHAHAHAHA sportbladet och sina bilder.. Ge er.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2013 04:21pm
Zlatan må ha gjort målet men det där var lika mycket Kim Källströms förtjänst

Hans passning från mittplan var 100% perfekt, den mannens fot är gudomlig

Go Back To Svenska Topic List
Prev1495051525396Next
Add Reply New Topic New Poll