Quote (Brallan @ 27 May 2012 20:53)
Någon som är sugen på döda diablo på inferno?
är DH med ca. 40k "ren" dps (kör inte med sharpshooter) 2,62 atk/s
Är bara på Belial tyvärr, 44k dps wiz

Har ingen lust att försöka progressa i a4 inferno heller tbh =(
This post was edited by snoramej on May 27 2012 12:55pm