d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev14950515253545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold: 1,003.50
May 27 2012 12:53pm
Någon som är sugen på döda diablo på inferno?

är DH med ca. 40k "ren" dps (kör inte med sharpshooter) 2,62 atk/s

This post was edited by Brallan on May 27 2012 12:53pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 12:55pm
Quote (Brallan @ 27 May 2012 20:53)
Någon som är sugen på döda diablo på inferno?

är DH med ca. 40k "ren" dps (kör inte med sharpshooter) 2,62 atk/s


Är bara på Belial tyvärr, 44k dps wiz :p

Har ingen lust att försöka progressa i a4 inferno heller tbh =(

This post was edited by snoramej on May 27 2012 12:55pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 27 2012 02:15pm
Quote (snoramej @ 27 May 2012 20:55)
Är bara på Belial tyvärr, 44k dps wiz :p

Har ingen lust att försöka progressa i a4 inferno heller tbh =(


Började spela HC istället ser jag
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 02:28pm
Quote (PlaaD @ 27 May 2012 22:15)
Började spela HC istället ser jag
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/971/Sohardcore.jpg


Ja, blev lite halvless på att farma inferno dag in och dag ut så jag tänkte lira HC istället, kanske är roligare

Och det är det.. Just nu :)
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
May 27 2012 03:15pm
hur fan printar man ingame?? går ju fan inte. jävla skitspel
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 27 2012 03:18pm
Quote (iMaz @ May 27 2012 10:15pm)
hur fan printar man ingame?? går ju fan inte. jävla skitspel


Du måste köra windowed för det
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 03:25pm
Quote (iMaz @ 27 May 2012 23:15)
hur fan printar man ingame?? går ju fan inte. jävla skitspel


Fullscreen windowed
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 27 2012 05:20pm
Quote (iMaz @ 27 May 2012 23:15)
hur fan printar man ingame?? går ju fan inte. jävla skitspel


C:\Users\PUT LOGINNAME HERE\Documents\Diablo III\Screenshots

där har du dina screenshots
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
May 27 2012 05:47pm
Sålde ett item på ah för 6mil, men ej fått pengarna än! :/, nån som haft detta prob förut och vet hur länge det kan ta?

This post was edited by Seyah on May 27 2012 05:48pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 27 2012 06:11pm
Quote (Seyah @ 28 May 2012 00:47)
Sålde ett item på ah för 6mil, men ej fått pengarna än! :/, nån som haft detta prob förut och vet hur länge det kan ta?


1 timme tror jag
Go Back To Svenska Topic List
Prev14950515253545Next
Add Reply New Topic New Poll