d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14950515253156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 18 2011 01:53pm
Quote (umade @ Nov 18 2011 08:52pm)
23 tror jag? om 2 h 8 min så KLOCKA NELVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


goodie thanks :P

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 18 2011 02:01pm
Så jävla bajsnödigt att dom startar 23

aja

Warriw, go game?!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 18 2011 04:21pm
Blir så less på MLG jävla negerfittskit.
Varje gång jag ska streama så negrar det sönder och man får starta om tusen grejer för att den inte kan märka att man REFRESHAT SIDAN, INTE STARTAT EN NY BROWSER JÄVLA NEGERSIDA
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Nov 18 2011 04:25pm
mlg börjar väl ändå 12
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 19 2011 04:44am
Protoss #1

Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 19 2011 08:25pm
sjukt bra matcher mellan nestea och naniwa @ mlg providance.
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 19 2011 09:12pm
Quote (sturm @ Nov 20 2011 03:25am)
sjukt bra matcher mellan nestea och naniwa @ mlg providance.


hur fan kan du säga så?
de va skämt games, cheese här och där och slutar med en 2 base all in.
shity games
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 19 2011 10:27pm
Quote (ownyaah @ 20 Nov 2011 04:12)
hur fan kan du säga så?
de va skämt games, cheese här och där och slutar med en 2 base all in.
shity games



Det är juh det som gör matcherna unika istället för vanlig protossball of death eller en 300 zergswarm attack.

Jag tycker det är roligare när spelarna sätts på sin spets iaf.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 01:24pm
Varför kan aldrig Idra lära sig att inte leava direkt han ser något som är emot honom >_>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 01:26pm
Quote (d0oh @ Nov 20 2011 09:24pm)
Varför kan aldrig Idra lära sig att inte leava direkt han ser något som är emot honom >_>


Nästan helt säker på att han har ADHD, Aspberger eller något liknande, vilket ofta betyder dålig impulskontroll.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14950515253156Next
Add Reply New Topic New Poll