Quote (ownyaah @ 20 Nov 2011 04:12)
hur fan kan du säga så?
de va skämt games, cheese här och där och slutar med en 2 base all in.
shity games
Det är juh det som gör matcherna unika istället för vanlig protossball of death eller en 300 zergswarm attack.
Jag tycker det är roligare när spelarna sätts på sin spets iaf.