d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev14950515253231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,320
Joined: Oct 22 2008
Gold: 11,910.50
May 1 2009 02:15am
Quote (ViK93 @ Fri, May 1 2009, 09:59am)
Inte ngt skämt men en väldigt rolig & jävligt bra tjej i American got talent 2006.


http://www.youtube.com/watch?v=bDDEk2AMJAI


=) 501th post fail

This post was edited by EndLeSS_TeRRoR on May 1 2009 02:18am
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
May 2 2009 06:20am






:D
Member
Posts: 2,791
Joined: Jul 27 2006
Gold: 11.28
May 3 2009 03:47pm
Fröken till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med. Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång, men inget annat. Hela klassen nickar utom klassens spjuver som frågar:
-Men om jag skulle komma i morgon fullständigt utmattad pga intensiv sexuell aktivitet då?
Fröken ler sitt vänligaste leende och svarar:
-Då antar jag att du får skriva med andra handen.
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 3 2009 03:48pm
jag är sämst
världens bästa skämt!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2009 04:49pm
En björn och en kanin som bor granne i skogen, träffar en dag på en gyllene groda vilket de tycker är en imponerande upptäckt och de blir ännu mer imponerade när grodan talar till dem.

Grodan förklarar att han väldigt sällan möter någon men när han gör det så ger han dem alltid sex önskningar vilket i det här fallet innebär att björnen och kaninen får tre önskningar var.

Björnen önskar då att alla andra björnar i skogen ska vara honor, vilket Grodan omedelbart uppfyller.

Kaninen tänker ett tag och önskar sig sedan en rejäl störtkruka till hjälm. Och han sätter omedelbart på sig den efter att den dykt upp.

Björnen förvånas över detta men fortsätter sedan med sin andra önskan. Han önskar att alla björnar i de närliggande skogarna också ska vara honor.

Kaninen önskar då att han ska få en motorcykel och när den dyker upp så hoppar han upp på den och börjar att varva med motorn.

Björnen kan inte tro sina öron och påpekar för kaninen att han nu har slösat bort två önskningar som han kunnat använda till något för sig själv.

Björnen skakar på sitt huvud och gör sin sista önskan som är att alla andra björnar i hela världen ska vara honor! Grodan svarar att alla andra björnar i hela världen är nu honor.

De båda vänder sig nyfiket till kaninen för att höra hans sista önskan. Kaninen varvar upp sin motorcykel, tänker efter en sekund och säger:
-Jag önskar att björnen är bög! och så rivstartar han och åker iväg på sin motorcykel så fort han någonsin kan!
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
May 4 2009 04:59pm
inte repost time snarT?
Member
Posts: 1,391
Joined: Jun 27 2007
Gold: 646.00
May 5 2009 12:38am
“Mamma, varför är det synd om myror?”
“Det är väl inte synd om myror?”
“Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta på myrstackarna.”

wohoo! :)
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
May 5 2009 03:37am
Det var en neger som hade varit på akupunktur. Så satt det kvar en nål mitt på huvudet på han, så tog han bussen hem.
När han satt på bussen tittade en tant väldigt mycket och fundersamt på honom.

Negern utbrister: Vad fan glor du på? Har du aldrig sett en neger förut?
Tanten: Jo, klart jag har. Men aldrig en radiostyrd sådan.


En annan:

Två negrer går till korvkiosken och säger: Två grillade.
Korvgubben: Ja, det ser jag väl. Vad ska ni ha att äta?

This post was edited by DevilDriver on May 5 2009 03:39am
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2009 04:51am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 5 2009 05:42am
Quote (j4ke @ Tue, 5 May 2009, 00:59)
inte repost time snarT?


nej varför?

Roligt med en lång livad topic och där allt är samlat =)

+ Med en ny topic är de risk för massa samma skämt som folk redan sett här ^^

+ Jag har ju spenderat fg på den här :P :rolleyes:



Quote (teammuck @ Tue, 5 May 2009, 08:38)
“Mamma, varför är det synd om myror?”
“Det är väl inte synd om myror?”
“Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta på myrstackarna.”

wohoo! :)


Lol den där läste jag i nån "dass-bok" eller nånting :P



Quote (DevilDriver @ Tue, 5 May 2009, 11:37)
Det var en neger som hade varit på akupunktur. Så satt det kvar en nål mitt på huvudet på han, så tog han bussen hem.
När han satt på bussen tittade en tant väldigt mycket och fundersamt på honom.

Negern utbrister: Vad fan glor du på? Har du aldrig sett en neger förut?
Tanten: Jo, klart jag har. Men aldrig en radiostyrd sådan.


En annan:

Två negrer går till korvkiosken och säger: Två grillade.
Korvgubben: Ja, det ser jag väl. Vad ska ni ha att äta?


HAHAHAHAH ROFL @ DEN ANDRA xD Båda var bra dock.



Quote (Marcusd0 @ Tue, 5 May 2009, 12:51)
http://www.youtube.com/watch?v=lcolhs6x0Ug


den e fin ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev14950515253231Next
Add Reply New Topic New Poll