Quote (j4ke @ Tue, 5 May 2009, 00:59)
inte repost time snarT?
nej varför?
Roligt med en lång livad topic och där allt är samlat =)
+ Med en ny topic är de risk för massa samma skämt som folk redan sett här ^^
+ Jag har ju spenderat fg på den här

Quote (teammuck @ Tue, 5 May 2009, 08:38)
“Mamma, varför är det synd om myror?”
“Det är väl inte synd om myror?”
“Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta på myrstackarna.”
wohoo!

Lol den där läste jag i nån "dass-bok" eller nånting

Quote (DevilDriver @ Tue, 5 May 2009, 11:37)
Det var en neger som hade varit på akupunktur. Så satt det kvar en nål mitt på huvudet på han, så tog han bussen hem.
När han satt på bussen tittade en tant väldigt mycket och fundersamt på honom.
Negern utbrister: Vad fan glor du på? Har du aldrig sett en neger förut?
Tanten: Jo, klart jag har. Men aldrig en radiostyrd sådan.
En annan:
Två negrer går till korvkiosken och säger: Två grillade.
Korvgubben: Ja, det ser jag väl. Vad ska ni ha att äta?
HAHAHAHAH ROFL @ DEN ANDRA xD Båda var bra dock.
Quote (Marcusd0 @ Tue, 5 May 2009, 12:51)
http://www.youtube.com/watch?v=lcolhs6x0Ug
den e fin ^^