☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Kolla En Till "hjälp Mig Bygga En Dator Tråd"
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1943
Replies: 118
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#51
Apr 8 2013 01:24pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:16)
Ändra cpu'n till AMD FX-8350
Funkar ditt nuvarande nätagg bra och det inte är 5år gammalt så behöver du inte nytt än så då kan du skippa det med och slänga på en Samsung 840 pro 120 gb SSD
me gusta,
mitt nätagg är 4år gammalt, gg.
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#52
Apr 8 2013 01:25pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:24pm)
me gusta,
mitt nätagg är 4år gammalt, gg.
Borde vara lugnt, corsair har 5-7 års garanti
Marcusd0
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#53
Apr 8 2013 01:26pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:25)
Borde vara lugnt, corsair har 5-7 års garanti
550W, ska jag köra kvar på den? Ingen koll alls på nätagg direkt
Godis
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#54
Apr 8 2013 01:27pm
Slinker in och lägger denna post
Bra skit eller dålig skit? till min laptop
http://www.pixmania.se/se/se/12891171/art/samsung/intern-ssd-harddisk-840-s.html?merch=1#srcid=910&key=aEZ/dEJvGxImK1wrdEFwI3hNNw1cRiYQaGJmQnFAY0wKAzAGHBEhIlAnBT4AVQs9QXApKw==&CodePromo=oui
1500 budget
This post was edited by Godis on Apr 8 2013 01:28pm
Marcusd0
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#55
Apr 8 2013 01:29pm
asså fuck it, nu kör vi -
http://www.inet.se/produkt/5409805/evga-geforce-gtx-titan-6gb
eller?
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#56
Apr 8 2013 01:29pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:26pm)
550W, ska jag köra kvar på den? Ingen koll alls på nätagg direkt
Ja det borde inte vara någon fara. Nästa gång du ska uppgradera något så skaffa ett 800w+ nätagg så kan du ha två grafikkort.
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#57
Apr 8 2013 01:31pm
Quote (Godis @ Apr 8 2013 08:27pm)
Slinker in och lägger denna post
Bra skit eller dålig skit? till min laptop
http://www.pixmania.se/se/se/12891171/art/samsung/intern-ssd-harddisk-840-s.html?merch=1#srcid=910&key=aEZ/dEJvGxImK1wrdEFwI3hNNw1cRiYQaGJmQnFAY0wKAzAGHBEhIlAnBT4AVQs9QXApKw==&CodePromo=oui
1500 budget
Mycket bra ssd, pro är bättre men kostar en hel del mer.
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:29pm)
asså fuck it, nu kör vi -
http://www.inet.se/produkt/5409805/evga-geforce-gtx-titan-6gb
eller?
Faktiskt funderat på ett sånt, kommer skaffa ett till 7970 istället
Marcusd0
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#58
Apr 8 2013 01:32pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:29)
Ja det borde inte vara någon fara. Nästa gång du ska uppgradera något så skaffa ett 800w+ nätagg så kan du ha två grafikkort.
Jepp, om denna håller 2-3år+ till så :-D
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#59
Apr 8 2013 01:34pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:32pm)
Jepp, om denna håller 2-3år+ till så :-D
Borde den, corsair gör mycket bra komponenter.
Marcusd0
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#60
Apr 8 2013 01:38pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:34)
Borde den, corsair gör mycket bra komponenter.
Jepp jepp.
Funderar lite nu på grafikkort då jag inte kört Radeon tidigare... Vad finns det fler för val egentligen?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact