d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kolla En Till "hjälp Mig Bygga En Dator Tråd"
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 01:24pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:16)
Ändra cpu'n till AMD FX-8350
Funkar ditt nuvarande nätagg bra och det inte är 5år gammalt så behöver du inte nytt än så då kan du skippa det med och slänga på en Samsung 840 pro 120 gb SSD


me gusta,

mitt nätagg är 4år gammalt, gg.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2013 01:25pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:24pm)
me gusta,

mitt nätagg är 4år gammalt, gg.


Borde vara lugnt, corsair har 5-7 års garanti
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 01:26pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:25)
Borde vara lugnt, corsair har 5-7 års garanti


550W, ska jag köra kvar på den? Ingen koll alls på nätagg direkt
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 8 2013 01:27pm
Slinker in och lägger denna post :D
Bra skit eller dålig skit? till min laptop
http://www.pixmania.se/se/se/12891171/art/samsung/intern-ssd-harddisk-840-s.html?merch=1#srcid=910&key=aEZ/dEJvGxImK1wrdEFwI3hNNw1cRiYQaGJmQnFAY0wKAzAGHBEhIlAnBT4AVQs9QXApKw==&CodePromo=oui

1500 budget

This post was edited by Godis on Apr 8 2013 01:28pm
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 01:29pm
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2013 01:29pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:26pm)
550W, ska jag köra kvar på den? Ingen koll alls på nätagg direkt


Ja det borde inte vara någon fara. Nästa gång du ska uppgradera något så skaffa ett 800w+ nätagg så kan du ha två grafikkort.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2013 01:31pm
Quote (Godis @ Apr 8 2013 08:27pm)


Mycket bra ssd, pro är bättre men kostar en hel del mer.

Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:29pm)


Faktiskt funderat på ett sånt, kommer skaffa ett till 7970 istället
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 01:32pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:29)
Ja det borde inte vara någon fara. Nästa gång du ska uppgradera något så skaffa ett 800w+ nätagg så kan du ha två grafikkort.


Jepp, om denna håller 2-3år+ till så :-D
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2013 01:34pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 08:32pm)
Jepp, om denna håller 2-3år+ till så :-D


Borde den, corsair gör mycket bra komponenter.
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 01:38pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 21:34)
Borde den, corsair gör mycket bra komponenter.


Jepp jepp.

Funderar lite nu på grafikkort då jag inte kört Radeon tidigare... Vad finns det fler för val egentligen?
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll