Quote (Fil @ Mar 21 2013 11:24pm)
Nej jag rättade inte dig, undrade bara om vi menade samma

tror du själv någonsin att det är dessa 7 ms skillnad som kommer göra dig till en pro gamer?
Det tror inte jag, därför kan jag leva med 8ms responstid för att få bättre färgåtergivning

Grejen är ju här att det inte är samma specs överallt på dessa skärmar, den med 1ms har mycket sämre färgåtergivning (tar det för givet, eftersom det är en TN-panel), och mycket sämre betraktningsvinkel.
Men jag är ändå med på vad du menar!

Tror verkligen inte att 6ms skillnad kommer göra mig till en pro-gamer. Men jag stårt fortfarande fast vid att jag vill ha så låg responstid som möjligt när jag spelar FPS spel.
Ska jag vara ärlig så tror jag inte heller att jag kommer känna en sån stor skillnad heller, men det är väll lite utav en princip sak.
Quote (CraZeeY @ Mar 22 2013 07:24am)
60 hz = skärmen kan bara "visa" 60 fps. 120 hz = skärmen kan "visa" 120 fps.
Normalt ser en person ingen större skillnad över 60, finns svinmånga forums diskutioner om detta och reviews. Tycker personligen att paneltyp och dylikt är viktigare.
Du kanske personligen tycker att panteltyp osvosv är viktigare. Men det är fortfarande en grym skillnad mellan 60 och 120 (deffentivt 144) Hz.
Jag HAR tre skärmar. två 60Hz och en 144Hz och det är BRUTAL skillnad. Framförallt i Cs. Det blir ett helt annat flyt på spelmotorn och allt glider på bättre.
förstår inte hur du kan påstå att det inte gör skillnad?
This post was edited by Spetch on Mar 22 2013 03:25am