d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fylleskypesamtal Bland Jspare
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Mar 1 2013 10:35pm
Little_sister med Sara-louise

Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Mar 1 2013 11:12pm
var rätt så underhållande där ett tag ^,^
sen kände jag mig creepy som bara satt och lyssna.

This post was edited by RistVaLL on Mar 1 2013 11:12pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 2 2013 04:38am
Schysst spam ni körde resten av natten...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 2 2013 05:22am
kul att chefen ringer vid 7 och säger att jag ska jobba :)

3½ timmar sömn GG
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Mar 2 2013 05:42am
Quote (Pissboss3 @ 2 Mar 2013 05:28)
Sara-louise kommer nog anmäla mig för " påhopp på minderårig " eller nått.

Med andra ord. Hon hatar mig :')

godnattens


Haha ja, jag satt bara och vänta på att hon skulle nämna något om anmälan eller dylikt :D

This post was edited by MyRus on Mar 2 2013 05:42am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 2 2013 06:53am
Quote (Pissboss3 @ 2 Mar 2013 05:28)
Sara-louise kommer nog anmäla mig för " påhopp på minderårig " eller nått.

Med andra ord. Hon hatar mig :')

godnattens


har hon inget inspelat äre lugnt ;)
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Mar 2 2013 06:58am
jävlar vilken fest
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 2 2013 06:58am
spännande
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 2 2013 08:02am
Quote (umade @ 2 Mar 2013 13:58)
spännande


it was.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 2 2013 08:12am
Iso pic på bruden om det ä något att ha.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll