d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Du Hatar-tråden
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 1 2013 04:16pm
Jag hatar när man får lök på pizzan trotts att man tre gånger upprepat att man inte vill ha den
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 1 2013 04:19pm
Quote (Pissboss3 @ 1 Feb 2013 22:49)
Jag hatar folk som missbrukar sin " makt "


:angry:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Feb 1 2013 04:19pm
Quote (Intenso8 @ Feb 1 2013 03:23pm)
hatar alla som bor i skåne!


Med undantag från Cookie ofc =) Har aldrig gillat skånska, men hans dialekt e fan go' :D (no homo)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 1 2013 05:01pm
Hatar att sl ska krångla till det med köp av smsbiljetter, dock lär det ju vara något annat som ligger bakom beslutet.. men hatar vad som du har gjort det. Räknar med 100tals krångliga och arga resenärer inatt just pga att för att köpa biljetter måste du nu registrera dig först på sl.se's udda registrering, regga kontokort och sen smsa till nytt längre nummer. Och då detta börjades med igår så lär ingen veta om det än.


bra med ragetråd.

This post was edited by berhemuli on Feb 1 2013 05:01pm
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Feb 1 2013 05:30pm
Quote (Makta @ 1 Feb 2013 14:19)
:angry:


syftade mest på poliser och ordningsvakter :)
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Feb 1 2013 05:48pm
Jag hatar snö, vill att golfsäsongen ska starta
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Feb 1 2013 07:58pm
Quote (Orvar @ 2 Feb 2013 00:19)
Med undantag från Cookie ofc =) Har aldrig gillat skånska, men hans dialekt e fan go' :D (no homo)


menart,
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 1 2013 08:37pm
Quote (Orvar @ 1 Feb 2013 23:19)
Med undantag från Cookie ofc =) Har aldrig gillat skånska, men hans dialekt e fan go' :D (no homo)


KAN INTE HÅLLA MED, DÖD ÅT SKÅNEEEEE!!!!

eller??

hatar när båda sidorna av kuddarna är varma :(

This post was edited by Nickeee on Feb 1 2013 08:38pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 1 2013 11:12pm
SvFF's inavlade styrelse.

This post was edited by berhemuli on Feb 1 2013 11:12pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Feb 2 2013 01:47am
Quote (Spetch @ 1 Feb 2013 23:16)
Jag hatar när man får lök på pizzan trotts att man tre gånger upprepat att man inte vill ha den


been there done that....

sist när jag fick en pizza med lök på sa jag bara att jag inte tänker betala för den.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll