Quote (Orvar @ 1 Feb 2013 23:19)
Med undantag från Cookie ofc =) Har aldrig gillat skånska, men hans dialekt e fan go'

(no homo)
KAN INTE HÅLLA MED, DÖD ÅT SKÅNEEEEE!!!!
eller??
hatar när båda sidorna av kuddarna är varma
This post was edited by Nickeee on Feb 1 2013 08:38pm