Quote (LiftedmZ @ 31 Jan 2013 05:26)
He igen allesammans. Nu har det hänt lite dittan och dattan men jag tycker ändå att det känns som det bästa scenariot.
Några dagar efter denna tråd så sa hon till mig att hon ville ha en paus. Hon visste inte hur hon kände,
inget var mitt fel och allt känns ha gått för snabbt (äldsta bortförklaringarna i boken...).
Visst, jag var redo att ge henne all tid hon behövde, men redan dagen därpå svek hon mig rejält. Hon menar på
att det var ett misstag och att hon verkligen inte ville göra det som gjordes (obs hon var inte otrogen eller något sånt).
Fjädern blev till kycklingen men tillslut sa hon att hon älskade mig. Jag somnade som ett lyckligt barn
i förhoppningen om att allt skulle lösa sig.
Nu igår ville jag prata normalt med henne om OSS, i tankarna att hon verkligen älskar mig. Hon ignorerade det mesta jag skrev och
lekte viktig fast hon inte gjorde något. Jag frågade rent hypotetiskt om hon bara ville vara vänner, och underströk tydligt att jag INTE ville det,
men kände att jag inte tänker fortsätta i ett ensidigt förhållande om hon inte ens vill försöka ge mig en chans att åter älska mig.
Hennes svar var 'vill du?'
Hon drev med mig, ännu fler ignorerande uttal och jag blev tokig. Jag gav henne tills på fredag att göra sitt beslut.
Antingen älskar hon mig, VILL FÖRSÖKA älska mig, eller inte älskar mig alls. Jag bad henne tänka noga och
ge besked om hon ens tycker vi har något att satsa helhjärtat på, annars är det lika bra att göra slut.
Det sista jag vill är att förlora henne men för varje dag hon beter sig sådär så sinar mina känslor iväg mer och mer.
Vad tycker ni, var det rätt gjort av mig?
Tycker det låter bra som fan det. Vad mer kan du göra?
Om det nu blir så att ni blir tillsammans igen dock, försök börja lite på ny kula isånafall. Att bara köra i samma spår kan lätt leda till att ni hamnar i en liknande sits senare.
"It's not always about trying to fix something that's broken. Maybe it's about starting over and creating something better."
(gay, i know)
Håller dock med måga här, bitches be crazy.