d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Lol Vs Hon Vs Dota2
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Dec 26 2012 10:39am
Spela det spelet du har flest vänner att spela med.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 26 2012 11:01am
Quote (whifrA @ 26 Dec 2012 18:39)
Spela det spelet du har flest vänner att spela med.


Jo jag känner så också :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 26 2012 11:29am
Quote (SCXiao @ Dec 26 2012 02:25pm)
Tanken med den feta slowen va? :D


Btw är det samma heroes i Dota2 som det var i gamla dota eller har dom fått nya namn och massa omkastade spells osv?


Exakt samma, det finns dock många nya du förmodligen inte spelat.

Jag tycker dota är naic
Funderar du på HoN så är det ju bara välja dota.
LoL är lättare att lära sig på en ok nivå, medans dota tar tid.
Det tar dock aldrig slut, finns alltid nya saker att lära sig (:

Quote (sofft @ Dec 26 2012 05:03pm)
motivera, varför är HoN extremt dåligt jämfört med andra moba =)?


En ful kopia av dota utan esport :(

This post was edited by Mikob on Dec 26 2012 11:32am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 26 2012 11:30am
Sen kan man väl inte sno aegis på Hon?
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Dec 26 2012 11:36am
Quote (Mikob @ Dec 26 2012 07:29pm)
Exakt samma, det finns dock många nya du förmodligen inte spelat.

Jag tycker dota är naic
Funderar du på HoN så är det ju bara välja dota.
LoL är lättare att lära sig på en ok nivå, medans dota tar tid.
Det tar dock aldrig slut, finns alltid nya saker att lära sig (:



En ful kopia av dota utan esport :(


alla har sina åsikter personligen tycker jag att det är en snygg kopia av dota, dota blev lite gamnalt och hon var närmast/bäst
Quote (umade @ Dec 26 2012 07:30pm)
Sen kan man väl inte sno aegis på Hon?


jo.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 26 2012 12:00pm
Quote (DoYouEvenSpetch @ 26 Dec 2012 17:31)
Jag votar på HoN. mycket för att HoN är ett otroligt mycket snabbare spel och kräver mycket mer precision än vad LoL och Dota gör.
Sen så har jag spelat HoN såpass mycket att jag inte klarar av att byta spel.


Du vet inte vad du pratar om. Dota2's metagame är heeelt ändrat.
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Dec 26 2012 12:22pm
Quote (Jewhannes @ Dec 26 2012 08:00pm)
Du vet inte vad du pratar om. Dota2's metagame är heeelt ändrat.


Tror han menar att det mekaniska är snabbare. Turn rate, animationer generellt, hastighet på spells etc.


Du kan annars göra som mig, spela dota2 och lol (galet va? spela båda dessa spel, lollzzz). Rätt skönt att koppla av med lol ibland, för jag bryr mig inte speciellt mycket om vad som händer i lol. Jag ser ingen poäng med hon, och då har jag lirat mycket mer hon än dota2 och lol tillsammans.

Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Dec 26 2012 12:28pm
Quote (dej @ 26 Dec 2012 15:20)
de som inte finns nu är:

bristle
pit lord
abaddon


sen har det kommit massor sen jag sist kollade


+ troll warlord, minns inte mer
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 26 2012 12:35pm
Quote (f10eq @ Dec 26 2012 07:28pm)
+ troll warlord, minns inte mer


Finns många heroes kvar ^^
Många nya jag inte spelat särskillt mycket.
Tuskar, Phoenix, (Pit Lord), Bristle, Medusa, Abaddon, Troll, ?

This post was edited by Mikob on Dec 26 2012 12:36pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 26 2012 12:54pm
Quote (Mikob @ 26 Dec 2012 20:35)
Finns många heroes kvar ^^
Många nya jag inte spelat särskillt mycket.
Tuskar, Phoenix, (Pit Lord), Bristle, Medusa, Abaddon, Troll, ?


´
+ alla nya förutom skogshuggarn då, fast not sure om dem kommer komma
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll