Quote (umade @ 27 Dec 2012 14:46)
Man ska ju inte ha jacka på sig när man tränar, din kokosnöt!
när man är påväg till träningen ska man! du vet, jag har inte körkort och får aldrig skjuts till träningar. Därav åker jag buss, och det är kallt!
btw, köpte en noctua d14 processorkylare, grymt nöjd
This post was edited by ChingeR on Dec 27 2012 01:24pm