d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mellandagsrea > Någon Som Skall Bränna Cash?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 27 2012 01:23pm
Quote (umade @ 27 Dec 2012 14:46)
Man ska ju inte ha jacka på sig när man tränar, din kokosnöt!


när man är påväg till träningen ska man! du vet, jag har inte körkort och får aldrig skjuts till träningar. Därav åker jag buss, och det är kallt!





btw, köpte en noctua d14 processorkylare, grymt nöjd

This post was edited by ChingeR on Dec 27 2012 01:24pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Dec 27 2012 01:27pm
Quote (Teposen @ 27 Dec 2012 15:30)
Erfarenhet?


Yy du vet väl hur de var i duschen förr i tiden?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Dec 27 2012 01:30pm
Quote (Hellgren @ Dec 27 2012 08:27pm)
Yy du vet väl hur de var i duschen förr i tiden?


Du är så jävla stor
Member
Posts: 4,763
Joined: Jan 16 2010
Gold: 26.00
Dec 27 2012 06:27pm
Man bränner allt på nyår istället!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 28 2012 02:41am
Quote (sebbeforsman @ Dec 28 2012 12:27am)
Man bränner allt på nyår istället!


fyrverkerier?!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 28 2012 06:11am
Köpt 2 skjortor och en jacka hittills på själva rean.
sen processorkylare cuz I can
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 28 2012 07:01am
Köpte en 24 tums skärm cuz I be noobing too long on small one
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 28 2012 08:15am
Quote (umade @ 28 Dec 2012 14:01)
Köpte en 24 tums skärm cuz I be noobing too long on small one


Tyckte jag var sen med att byta upp mig.. Haft 24tum i 2år :lol:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 28 2012 10:29am
en cardigan och nya löparskor helnöjd.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll