d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 10000 Forumguld Till Den Som Outar Rekkord
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 16 2012 05:24pm
ReKKord, eftersom att du kallar Dreamfuel för efterbliven horunge så bör han inte vara nåt större hot mot dig i dina tankar? :)
Så ta ett kort på ditt ID med personnr utan att visa 4 sista, så att infon kan dubbelkollas på Ratsit? :)

Du tjänar 10k FG på det
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 16 2012 05:29pm
Quote (PhearCIII @ 16 Nov 2012 23:24)
ReKKord, eftersom att du kallar Dreamfuel för efterbliven horunge så bör han inte vara nåt större hot mot dig i dina tankar? :)
Så ta ett kort på ditt ID med personnr utan att visa 4 sista, så att infon kan dubbelkollas på Ratsit? :)

Du tjänar 10k FG på det


ptja egentligen borde det inte vara något problem. Eftersom dom flesta som hänger här har postat bild på sig själv eller är vän med någon annan här på facebook.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 16 2012 05:31pm
Quote (eviilution @ Nov 17 2012 12:29am)
ptja egentligen borde det inte vara något problem. Eftersom dom flesta som hänger här har postat bild på sig själv eller är vän med någon annan här på facebook.


Mjo men denna nisse har varit här i 7 dagar nu, så om ingen vet vad hans multi är så är de kört.. :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 16 2012 05:42pm
Quote (Ez4Real @ 16 Nov 2012 23:25)
wow har det hänt mycke sn jag sluta sitta på jsp? eller ngn som orkar dra ett kort pm om vem snubben är hahahah värkar sm att killen är hatad


Värkar? Gör det ont när folk hatar honom? :angry:
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 16 2012 05:44pm
Quote (PhearCIII @ Nov 17 2012 12:24am)
ReKKord, eftersom att du kallar Dreamfuel för efterbliven horunge så bör han inte vara nåt större hot mot dig i dina tankar? :)
Så ta ett kort på ditt ID med personnr utan att visa 4 sista, så att infon kan dubbelkollas på Ratsit? :)

Du tjänar 10k FG på det


Varför? Snubben får leta. Här får mab intee allt på ett silvetfat
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 16 2012 05:48pm
Godnatt swesub, donera lite eDrama medan jag kramar kudden. :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 16 2012 05:50pm
Quote (Teposen @ 17 Nov 2012 00:48)
Godnatt swesub, donera lite eDrama medan jag kramar kudden. :)


PM Teposen för E-drama.. Wait nvm :lol:
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2012 06:17pm
Barn, många av er verkar yngre än rekkord.
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
Nov 16 2012 06:37pm
haha gjorde min kväll :hail:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 02:16am
Quote (Makta @ Nov 17 2012 12:50am)
PM Teposen för E-drama.. Wait nvm :lol:


PM Makta för demokrati.. Oh shizz :LOL:
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll