d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 19 2012 12:28pm
moar flame tack på förhand

ps sug min kuk fan va cool jag e thug represent
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 12:30pm
Quote (Mabouse @ 19 Oct 2012 19:28)
moar flame tack på förhand

ps sug min kuk fan va cool jag e thug represent


Eyy chill bre! Inga bråk k?!

Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 19:16)
:rolleyes: har man tråkigt skapar man nått kul, UTAN att röra på sig




du känner mig obv :D


Låter lite som Xpd här.. Tror ni är släkt. :rolleyes:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 12:57pm
Quote (Makta @ 19 Oct 2012 18:30)
Eyy chill bre! Inga bråk k?!



Låter lite som Xpd här.. Tror ni är släkt. :rolleyes:



ser det inte som nått negativt
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 19 2012 01:14pm
Quote (Makta @ Oct 19 2012 06:30pm)
Eyy chill bre! Inga bråk k?!



Låter lite som Xpd här.. Tror ni är släkt. :rolleyes:


lugnt känn inge stress o press
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 19 2012 02:16pm
fan va häffa, bråk! Jag har inte bestämt mig vem jag ska hålla på ännu, så please fortsätt
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 04:28pm
Quote (Yla123 @ 19 Oct 2012 20:16)
fan va häffa, bråk! Jag har inte bestämt mig vem jag ska hålla på ännu, så please fortsätt



ska ja? ;)

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 04:29pm
snormey! du luktar bajs :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 04:55pm
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 23:29)
snormey! du luktar bajs  :angry:


Och nu vet vi orsakten till varför han är din favorit.. Bajsluktare :angry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 19 2012 04:56pm
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 19:34)
Man kan säga att det man gör i tonåren präglar hjärnan. Det sker en överlevnadskamp för vilka nervceller som ska ha kontakt med varandra. Forskarna kallar det ”use it or lose it”, använd nervcellerna annars försvinner de. Alla kan inte överleva. Naturen har givit oss en överproduktion. Ägnar man sig mycket åt musik stärks vissa delar av hjärnan särskilt mycket, dansar man intensivt stärks andra och studerar man eller spelar datorspel dagarna i ända präglar det hur hjärnan utvecklas.


Vad är din poäng? Min personliga psykiska mognad verkar vara något överlägsen din ändå.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 05:06pm
Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 23:56)
Vad är din poäng? Min personliga psykiska mognad verkar vara något överlägsen din ändå.


Tur det. Jag är faktiskt rätt så omogen ibland!
Go Back To Svenska Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll