Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 16:40)
Om du räknar riktig kung som typ Sveriges Kung så kanske de, det vet jag inte.
Men nu är det ju inte samma sak. "Swesubs kung" är ju något vi själva hittat på. Och som sagt IMO,
så borde det inte vara att "basen" för att bli de är typ att man ska vara en "gammal legendarisk känd flamer". Gammal och varit med länge = ja, men inte flamer/rager imo.
Sveriges kung är inte en riktig kung, han är bara en representant, ett ansikte utåt.
Kung Gustav II Adolf Kung Karl X Gustav
Kung Gustav II Adolf, kung Karl X Gustav och Kung Karl XI var riktiga kungar.