d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kung Af Swesub > Val 2012
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 08:35am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 16:32)
Kung av swesub, hmmm...
Imo är det inte nån coolboy i denna lista som svär och dampar och lever om "mot alla och alla".




Men om det är nån ragesnubbe man ska rösta på så passar ju xpdbra?!

Makta är väl diktator, eller räknar ni det som samma som kung?!

Dej hade kunnat vara också, han har väl rage:at en del förut, eller?

Ciao, rage:ar väl inte heller direkt, men han är bara sur/små-elak/jobbig ibland (no offense.)

Resten är väl inga direkta "elakinger/ragers".
Så jag ser ingen riktig "vara elak mot allt o alla" förutom xpd?!




Dock tycker jag swesubs kungliga tron ska baseras på positiva egenskaper, men det är väl bara jag som tycker de >_<


En riktig kung har få positiva egenskaper.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 08:40am
Quote (snoramej @ 10 Oct 2012 16:35)
En riktig kung har få positiva egenskaper.


Om du räknar riktig kung som typ Sveriges Kung så kanske de, det vet jag inte.

Men nu är det ju inte samma sak. "Swesubs kung" är ju något vi själva hittat på. Och som sagt IMO,
så borde det inte vara att "basen" för att bli de är typ att man ska vara en "gammal legendarisk känd flamer". Gammal och varit med länge = ja, men inte flamer/rager imo.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 10 2012 08:40am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 10 2012 08:43am
jag ragar väl aldrig

säger väl bara åt folk att de är dumma i huvudet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 08:43am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 16:40)
Om du räknar riktig kung som typ Sveriges Kung så kanske de, det vet jag inte.

Men nu är det ju inte samma sak. "Swesubs kung" är ju något vi själva hittat på. Och som sagt IMO,
så borde det inte vara att "basen" för att bli de är typ att man ska vara en "gammal legendarisk känd flamer". Gammal och varit med länge = ja, men inte flamer/rager imo.


Sveriges kung är inte en riktig kung, han är bara en representant, ett ansikte utåt.

Kung Gustav II Adolf Kung Karl X Gustav

Kung Gustav II Adolf, kung Karl X Gustav och Kung Karl XI var riktiga kungar.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 10 2012 08:46am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 16:40)
Om du räknar riktig kung som typ Sveriges Kung så kanske de, det vet jag inte.

Men nu är det ju inte samma sak. "Swesubs kung" är ju något vi själva hittat på. Och som sagt IMO,
så borde det inte vara att "basen" för att bli de är typ att man ska vara en "gammal legendarisk känd flamer". Gammal och varit med länge = ja, men inte flamer/rager imo.


Sluta vara sån chey och lyssna på snoramey
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 10 2012 08:46am
Quote (dej @ Oct 10 2012 04:43pm)
jag ragar väl aldrig

säger väl bara åt folk att de är dumma i huvudet


Nej, jag älskar bara dina klockrena hatiska kommentarer emot folk!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 09:09am
Quote (snoramej @ 10 Oct 2012 16:43)
Sveriges kung är inte en riktig kung, han är bara en representant, ett ansikte utåt.

Kung Gustav II Adolf Kung Karl X Gustav

Kung Gustav II Adolf, kung Karl X Gustav och Kung Karl XI var riktiga kungar.


Ok du menar så, hsh (hur som helst) är våran nuvarande kung en riktig kung, dock inte samma som förut aka "gamla goda tiders kung".
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 09:10am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 17:09)
Ok du menar så, hsh (hur som helst) är våran nuvarande kung en riktig kung, dock inte samma som förut aka "gamla goda tiders kung".


Carl XVI Gustaf är inte en riktig kung. Vet inte om han ens hade hållt med dig.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 10 2012 09:29am
Quote (snoramej @ 10 Oct 2012 17:10)
Carl XVI Gustaf är inte en riktig kung. Vet inte om han ens hade hållt med dig.


Wat, han är en riktig kung även om han inte har någon makt eller ens rätt att uttrycka sin egen åsikt.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 10 2012 09:39am
Quote (Litttle_Brother @ Oct 10 2012 04:09pm)
Ok du menar så, hsh (hur som helst) är våran nuvarande kung en riktig kung, dock inte samma som förut aka "gamla goda tiders kung".


hsh l0l

vi borde uppfinna våra egna förkortnigar

lsssmcs

litttle_sister suger snorrar med chokladsås
'
:-)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll