d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Så Skolan Har Börjat
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 4 2012 04:04pm
Quote (PhearCIII @ Oct 5 2012 12:03am)
Kompis till min tjej ;)


Tufft :)) känner du Emma Narving?
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 4 2012 04:04pm
Quote (sofft @ Oct 4 2012 11:04pm)
Tufft :)) känner du Emma Narving?


Tror hon gick i samma högstadie som jag
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 4 2012 04:05pm
jag känner alla

jag vann!
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 4 2012 04:06pm
Quote (PhearCIII @ Oct 5 2012 12:04am)
Tror hon gick i samma högstadie som jag


Antar att du känner Walli, Carl johan stening å joel gatby å simon molander genom Mattias no? å marcus petersen genom pierre?

This post was edited by sofft on Oct 4 2012 04:07pm
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 4 2012 04:07pm
Quote (sofft @ Oct 4 2012 11:06pm)
Antar att du känner Walli, Carl johan stening å joel gatby genom Mattias no?


Mattias no?

Spelade hockey med Joel & Gustav, och fotboll med Calle
Simon är från hockey n också

This post was edited by PhearCIII on Oct 4 2012 04:07pm
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 4 2012 04:08pm
Quote (PhearCIII @ Oct 5 2012 12:07am)
Mattias no?

Spelade hockey med Joel & Gustav, och fotboll med Calle
Simon är från hockey n också


Marcus petersèn då?
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 4 2012 04:10pm
Quote (sofft @ Oct 4 2012 11:08pm)
Marcus petersèn då?


Halvbrorsa till en polare + fixade hans moppe när det behövdes
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 4 2012 04:12pm
Quote (PhearCIII @ Oct 5 2012 12:10am)
Halvbrorsa till en polare + fixade hans moppe när det behövdes


Hmm okej ^^ coolt! =)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 4 2012 04:13pm
GET A ROOM!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 4 2012 04:19pm
Quote (orvars @ Oct 4 2012 10:59pm)
Det var först ett halvår efter jag såg att du hade kvar namnet på charen.

du sa att accet blev hackat och allt blev taget :lol: Jag fråga dig t.o.m om namnet och du säger att det är borta.


Som du såg själv, då jag länkade topicen, så offrade han namnet

Jag snackade med honom och fick tillbaka namnet

Var det allt?

Sen så om man tittar lite längre bak i tiden så var det trots allt du som hade en scammer tag

Och förövrigt så var det vår bowie
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll