Quote (Svartermetalisk @ 26 Sep 2012 22:22)
Aldrig fattat varför det finns så jävla mycket bronies på /b/, dom har för fan ett my little pony board.
Det är ungefär som vi alla skulle ditcha detta subforumet och börja skapa alla våra svenska trådar i General chat istället
sense, makes none
Eller hur, men så fort någon gör en gif tråd t.ex. blir den bombad direkt