☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Ny Säsong..
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2098
Replies: 113
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#51
Sep 15 2012 07:24am
Quote (MyRus @ 15 Sep 2012 08:14)
Lule krossar sheleftyou idag!
Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#52
Sep 15 2012 08:13am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 14:24)
Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren
"ok"
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#53
Sep 15 2012 08:18am
Quote (MyRus @ 15 Sep 2012 15:13)
"ok"
Facts hurt.
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#54
Sep 15 2012 08:23am
Quote (Makta @ Sep 15 2012 03:18pm)
Facts hurt.
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#55
Sep 15 2012 08:37am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 15:18)
Facts hurt.
Nja, bara fruktansvärt kul att folk fortfarande kör med det
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,571.37
Trader:
Trusted
#56
Sep 15 2012 08:53am
Hade tänkt åka till Luleå för att se SAIK kissa på Luleå
Men blir istället fara på hotellet här med några kollegor från jobbet och käka och dricka öl
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#57
Sep 15 2012 09:03am
Quote (031 @ Sep 15 2012 03:06am)
betalar hellre 300 för att se en NHL spelare lira än en kass 38 åring
300k utöver lönen
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#58
Sep 15 2012 10:33am
Gillar att dif torskade idag mot troja.. samt att leksand torska mot asplöven.. skadegläde deluxe.
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#59
Sep 16 2012 04:02am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 14:24)
Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren
egd
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#60
Sep 16 2012 04:14am
Quote (031 @ 15 Sep 2012 04:06)
betalar hellre 300 för att se en NHL spelare lira än en kass 38 åring
Aaaaaaaaaaaaaaand it's a lockout.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact