d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 15 2012 07:24am
Quote (MyRus @ 15 Sep 2012 08:14)
Lule krossar sheleftyou idag!


Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren :angry:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 15 2012 08:13am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 14:24)
Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren :angry:


"ok"
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 15 2012 08:18am
Quote (MyRus @ 15 Sep 2012 15:13)
"ok"


Facts hurt.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 15 2012 08:23am
Quote (Makta @ Sep 15 2012 03:18pm)
Facts hurt.


:LOL:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 15 2012 08:37am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 15:18)
Facts hurt.


Nja, bara fruktansvärt kul att folk fortfarande kör med det ;)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,571.37
Trader: Trusted
Sep 15 2012 08:53am
Hade tänkt åka till Luleå för att se SAIK kissa på Luleå :P
Men blir istället fara på hotellet här med några kollegor från jobbet och käka och dricka öl :)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 15 2012 09:03am
Quote (031 @ Sep 15 2012 03:06am)
betalar hellre 300 för att se en NHL spelare lira än en kass 38 åring


300k utöver lönen
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 15 2012 10:33am
Gillar att dif torskade idag mot troja.. samt att leksand torska mot asplöven.. skadegläde deluxe.
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 16 2012 04:02am
Quote (Makta @ 15 Sep 2012 14:24)
Förra året spelade Luleå den tråkigaste hockeyn jag någonsin skådat.. Hoppas dom får pisk för den tortyren :angry:


egd
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2012 04:14am
Quote (031 @ 15 Sep 2012 04:06)
betalar hellre 300 för att se en NHL spelare lira än en kass 38 åring


Aaaaaaaaaaaaaaand it's a lockout.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll