d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev14567836Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:56pm
Det var spikat ett troll

det är såklart roligare att anta att han herpderpade och exposade sig själv som stjärtgosse men jag drar en tvekmacka faktiskt.

Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 10 2012 04:16pm
Vill se mer aktivitet här.. Hoppades på att fler skulle till Dreamhack :(
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 10 2012 11:19pm
vet att google skulle lösa mina funderingar men när är det? vad kostar de? får man dricka bärtz? finns det nån variant av ''vuxen'' avdelning?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 10 2012 11:39pm
Quote (Exzit89 @ 10 Sep 2012 22:16)
Vill se mer aktivitet här.. Hoppades på att fler skulle till Dreamhack :(


Har ej bokat än men kommer boka med iaf en kompis i D hallen.

Quote (Chefen @ 11 Sep 2012 05:19)
vet att google skulle lösa mina funderingar men när är det? vad kostar de? får man dricka bärtz? finns det nån variant av ''vuxen'' avdelning?


Orkar ej kolla när men det kostar typ 1000kr för datorplats + att du får plats till en massa finaler i hockeyhallen. Du kan dra över till Scandic och drcka bärtz och det kan vara vuxenavdelningen, inne på dh finns ingen sånb : ) Finns skit mycket småflickor att glo på.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 11 2012 04:09am
Quote (Chefen @ Sep 11 2012 05:19am)
vet att google skulle lösa mina funderingar men när är det? vad kostar de? får man dricka bärtz? finns det nån variant av ''vuxen'' avdelning?


Ca 350 kr för dagspass, ca 500 kr för hela eventet utan datorplats och ca 1000 kr för hela eventet med datorplats. Beror väll på hur gammal du är, men finns alltid krogar i Jönköping också :) Om du gillar lammkött så finns de små sötizar.

Känner mig också lite gammal, 22, då jag även ska till Rosenlundsbadet och skoja. Ska dit med spelföreningen som jag håller i (Lions EK) :)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 11 2012 04:22am
Åker jag dit lär jag vara pensionär
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 11 2012 08:14am
Quote (Exzit89 @ 11 Sep 2012 10:09)
Ca 350 kr för dagspass, ca 500 kr för hela eventet utan datorplats och ca 1000 kr för hela eventet med datorplats. Beror väll på hur gammal du är, men finns alltid krogar i Jönköping också :) Om du gillar lammkött så finns de små sötizar.

Känner mig också lite gammal, 22, då jag även ska till Rosenlundsbadet och skoja. Ska dit med spelföreningen som jag håller i (Lions EK) :)


Fyller du efter mig? Jag är också 22 och chef 22 eler 23. Snubben jag åker med är 87a och en som jag träffa där för ett år sen som ska jobba där iår är 32 eller något.

Förövrigt chefen så spelar åldern ingen roll. Du kan få leka med mig om du åker ned.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 11 2012 08:48am
Quote (eviilution @ 11 Sep 2012 14:14)
Fyller du efter mig? Jag är också 22 och chef 22 eler 23. Snubben jag åker med är 87a och en som jag träffa där för ett år sen som ska jobba där iår är 32 eller något.

Förövrigt chefen så spelar åldern ingen roll. Du kan få leka med mig om du åker ned.



har vart sjukt sugen och åka ner haha, jag och en polare har snackat om de sen ~05
är ju rätt fint förövrigt i jönköping :) 22-25 november passar perfekt!

och jag är 22 i 8 dagar till ^^

men då har jag alltså lite ölsällskap? B)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 11 2012 08:54am
Quote (Chefen @ 11 Sep 2012 14:48)
har vart sjukt sugen och åka ner haha, jag och en polare har snackat om de sen ~05
är ju rätt fint förövrigt i jönköping :) 22-25 november passar perfekt!

och jag är 22 i 8 dagar till ^^

men då har jag alltså lite ölsällskap?  B)


jes ofc, i vintras var vi där varje kväll :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 11 2012 09:07am
Quote (eviilution @ 11 Sep 2012 14:54)
jes ofc, i vintras var vi där varje kväll :)



om man nu tar ett sånt där hel pass? måste man styra sovplats själv? misstänker att de är så? isf äre väl lika bra och boka nått sketet rum också?

E/ vet inte hur ni gör men jag vill duscha iaf haha


E/ har passa på att medela herrn att jag börjat ringa runt och jaga folk B)


E89021830/ chefen kommer befinna sig där med sällskap! blir nog bokning när lönen trillar in! vart en sjukt tung månad

This post was edited by Chefen on Sep 11 2012 09:22am
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567836Next
Add Reply New Topic New Poll