d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tv Avgift
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 28 2012 09:13am
Quote (Intenso8 @ Aug 27 2012 06:12pm)
och vem sade detta :rolleyes: ?


Läste på deras hemsida angående regler osv.

Det står tydligt att företag kan plocka ur TV mottagaren i vissa fall för att de använder det till andra saker.
Privat person kan inte göra detta längre.

This post was edited by Spetch on Aug 28 2012 09:13am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 28 2012 01:29pm
Quote (K1NGEN @ 28 Aug 2012 17:11)
du betalar för SR också inte enbart SVT...


Men där är inget licenstvång för radiokanalerna! Oavsett vilket får man INTE vad man betalar för, särskilt när man får en tjänst man inte har bett om!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 28 2012 02:23pm
Quote (Fil @ 28 Aug 2012 21:29)
Men där är inget licenstvång för radiokanalerna! Oavsett vilket får man INTE vad man betalar för, särskilt när man får en tjänst man inte har bett om!


inb4 alla röstar på piratpartiet :D
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 28 2012 02:24pm
Quote (Intenso8 @ Aug 28 2012 09:23pm)
inb4 alla röstar på piratpartiet :D


piratpartiet är ett ännu större skämt än sverigedemokraterna
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 28 2012 02:31pm
Quote (Intenso8 @ 28 Aug 2012 22:23)
inb4 alla röstar på piratpartiet :D


inb4 jag blir lika synisk och bitter som svarter och inser att det gör detsamma vad i helvete man röstar

Förr var jag intresserad av politik - nu är jag intresserad av ett par frågor och röstar mest för att någon jävel var beredd att dö för min rätt att rösta.

This post was edited by Fil on Aug 28 2012 02:32pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll