d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Cs:go > Counter Strike - Globas Offensive
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 28 2012 06:45pm
pls dn8 @steam, t4t.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 28 2012 07:23pm
Quote (Marcusd0 @ 29 Aug 2012 02:45)
pls dn8 @steam, t4t.


vouch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 28 2012 10:23pm
Quote (ankiie @ Aug 28 2012 09:13am)
vart köpte ni det? genom steam eller?


Absolut.

Quote (Marcusd0 @ Aug 29 2012 02:45am)
pls dn8 @steam, t4t.



Det kostar typ 120kr? ...
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Aug 29 2012 11:23am
Kostade visst bara 115 kr, så jag köpte det :).
Verkar vara exakt samma skit som source om du frågar mig. Underhållande, men inget som kommer hålla i längden.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 29 2012 11:44am
Quote (ImoK @ Aug 29 2012 07:23pm)
Kostade visst bara 115 kr, så jag köpte det :).
Verkar vara exakt samma skit som source om du frågar mig. Underhållande, men inget som kommer hålla i längden.


Långt ifrån source, but I get your point :)
jag diggar spelet.

Dock är 1.6 bättre :D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 29 2012 01:03pm
Quote (ImoK @ 29 Aug 2012 18:23)
Kostade visst bara 115 kr, så jag köpte det :).
Verkar vara exakt samma skit som source om du frågar mig. Underhållande, men inget som kommer hålla i längden.


Blandning mellan Souce och 1.6 imo. Som sagt så hade jag nog gett upp source helt om dom hade fixat bättre vapen/spelar-texturer. Vissa är hemskt fula!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 29 2012 01:15pm
blandning mellan 1.6, source och cod


Ja, cod! Vapnena är inte så lika eller låter särskilt lika ifrån cs 1.6 och source :/

This post was edited by ChingeR on Aug 29 2012 01:16pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 29 2012 01:28pm
Quote (ChingeR @ 29 Aug 2012 20:15)
blandning mellan 1.6, source och cod


Ja, cod! Vapnena är inte så lika eller låter särskilt lika ifrån cs 1.6 och source :/


Cod-delen är spelarna menar du? Aldrig sett så många p14-17 i hela mitt liv :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 30 2012 08:23am
blev kallad fuskare på en aim :/

satte oneshot, och sen 2st som stod i en trappa vart hsade direkt efter :P


sen rundan därpå så var det en grabb som gjorde elefantkliv in i ett litet rum, så jag sprang in och prefirade. WH anklagad då förstås
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Aug 30 2012 10:30am
Quote (ChingeR @ Aug 30 2012 02:23pm)
blev kallad fuskare på en aim :/

satte oneshot, och sen 2st som stod i en trappa vart hsade direkt efter :P


sen rundan därpå så var det en grabb som gjorde elefantkliv in i ett litet rum, så jag sprang in och prefirade. WH anklagad då förstås


ok
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll