Fyfan vad sorgligt... nog det bästa spelet jag spelat... fyfan va roligt det var att lana på det.. lirade terran... Kom som bäst på ICCUP innan sc2 på D+ LOL ,, dock jävla toss!!
Men följt pro scenen sedan 2008.. GG NO RE

(FlaSh kmr kötta i sc2... beware!)