d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Broodwar > :<
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Aug 5 2012 05:34pm
Fyfan vad sorgligt... nog det bästa spelet jag spelat... fyfan va roligt det var att lana på det.. lirade terran... Kom som bäst på ICCUP innan sc2 på D+ LOL ,, dock jävla toss!! :mad:

Men följt pro scenen sedan 2008.. GG NO RE :cry: (FlaSh kmr kötta i sc2... beware!)
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Aug 5 2012 05:40pm
Tråkiga är väl att SC2 egentligen först kan börja på riktigt iochmed Legacy of the void med tanke på hur Blizzard mixtrar med enheterna och metagamet förändras något så enormt.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 6 2012 03:37am
"dej,4 Aug 2012 13:40cs dog med HeatoN & co för mig"

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 6 2012 03:47pm
Som fortsättning på CS dog med HeatoN:



Såg Walle på Ica Kvantum idag förresten:

http://www.youtube.com/watch?v=CAYa5SnpdnM

This post was edited by snoramej on Aug 6 2012 03:50pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 7 2012 02:23pm
Quote (snoramej @ Aug 6 2012 10:47pm)


sTARSTRUCK? :p
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 7 2012 02:25pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Aug 2012 22:23)
sTARSTRUCK? :p


Ser honom typ en gång per vecka, blivit tråkigt nu.
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 7 2012 02:35pm
Me and umade (Zeb) cannot play anymore :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll